Superbra sykkel for pengene! Du får lite som er mer gjennomført og holdbart enn det lapierre lager! Man merker kvaliteten umiddelbart!
Jeg har jobbet på sykkelverksted og den har da blitt tatt ordentlig vare på da jeg vet hvor fort noe kan bli ødelagt ved lite vedlikehold! Kjøpte sykkelen på spesialbestilling gjennom gamle jobben. Lapierre er et unikt merke og er vanskelig å komme over på de vanligste butikkene i Norge.
Selger en strøken sykkel da jeg ikke har tid eller plass til å bruke denne. Brukt lite og vasket og smurt etter hver tur. Kjøpt i sensommer 2013 og fremstår som ny. Nyprisen er vel 28 000, men Lapierre er også vanskelig å få tak i.
Medfølger både rocket ron som er standard og fat albert som er et bredere og grovere stidekk. Kjempebra sykkel for både opp og nedkjøring med 130mm foran og 120 bak så er denne perfekt til alt. Solid og tåler juling.
Er størrelse L Så passer vel fra 176-188 ish. Må prøves da det er en fantastisk sittestilling.
Pris kan diskuteres ved kjapp avgjørelse
Frame : X-FLOW 412 Alloy Superlite PendBox® 120mm
Shock absorber : FOX Float CTD SV EvolutionFork : FOX 32 Float 130 CTD Fit Performance 15QR Tapered
Headset : FSA Orbit 1 1/8-1.5?? Tapered
Bottom Bracket : SHIMANO Press Fit KSMBB7141A
Crankset : SHIMANO FCM780 24x32x42 XT Hollowtech II 10 speed
Stem : EASTON EA50
Seatpost : LAPIERRE Nico Vouilloz Signature 31.6x350mm
Handlebar : LAPIERRE Nico Vouilloz Signature 31.8x20x710mm
Front derailleur : SHIMANO KFDM670E6X New SLX 10 speed
Rear derailleur : SHIMANO RDM781DSGSL New XT Shadow 10 speed
Brakes : FORMULA RX
Shifters : SHIMANO KSLM670 New SLX 3x10 Speed
Saddle : SDG Duster CR-MO LP Custom Black/WhiteWheel : MAVIC New CrossrideSprocket : SRAM PG1030 11x36 10 speed
Tires : SCHWALBE Rocket Ron/fat albert Performance TS 26x2
Weight : 12.7 Kg