Jeg har bestilt en canyon spectral 9.0ex og trenger en slagring som passer på X01 kranken. Av en eller annen grunn er det ikke iscg feste på spectralen, så jeg må ha noe som kan festes på kranken. Jeg har nerda meg frem til at det er 94 mm boltsirkel og bb30 kranklager på sykkelen.
Det var mye vanskeligere enn jeg trodde å finne slagring med 94 mm boltsirkel. Har sett at Truvativ har en i karbon
http://www.sram.com/truvativ/products/noir-carbon-fiber-all-mountain-guard, men den var ganske dyr også er jeg litt skeptisk til slagring av karbon. Noen som har testa?
Også må jeg tydeligvis sette på en annen spider/spindel som er plan på utsiden, så slagringen har noe flatt å ligge an mot. SRAM gjør det vanskelig.. Har også lurt på om det finnes en spider med 104 mm boltsirkel som passer (for å ha større utvalg i slagringer og drev). Eller frese ned den orginale som sitter på sykkelen.
Er det noen som har noen tips? Er på jakt etter en løsning som tåler litt, men ikke at sykkelen blir seende ut som en 90 talls downhillsykkel..