FOR BILDER SE FINN-ANNONSE:
http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=48070859Ønsker å selge min Marque Corsair grov stisykkel, da jeg ikke har fått brukt den så mye jeg hadde tenkt. Sykkelen er så å si ikke brukt de siste 2 årene. (totalt 4 turer)
Sykkelen har alltid vært lagret innendørs og vasket etter bruk, og har dermed ingen spor etter rust, kun slitasje etter normalt bruk.
Jevnt over gode deler!
Rammestørrelse: Large, men stem som er satt på er meget kort, så nå passer den personer i høyde 175+. Kan enkelt sette på lenger stem for å få den til å passe for enda høyere personer.
Støtdemper foran er en Fox Talas RLC, justerbar fra 100-140 mm vandring. Vært på årlig service etter endt sesong (Utenom siste 2 år da den nesten ikke har vært i bruk)
Hjula er Hadley nav med supercomp eiker og håndlagde notubes Artch felger (7500,- ny pris)
Navet bak er 135x12 aksling som hjelper til med å holde bakenden stiv, foran er det 15mm aksling.
Bakdemper er original og har ikke fått noen jevnlig service, men funger helt fint.
Ellers er det:
SLX krank
Avid Elixir CR MAG bremser
Hopp flytende skiver
10 delt shimano XT gir/kasset/skiftere
KS I950 R setepinne som enkelt justeres hydraulisk ved bruk av venstre tommel, da det er singel drev foran. Veldig greit hvis man vil ha lavt/høyt sete ved utforkjørsler og oppoverbakker.
Veldig allsidig sykkel som fungerer fint på all slags sti, grus og bratt utforterreng. Ny pris for hele sykkelen var på ca 40 000,-
Pris kan diskuteres ved rask avgjørelse
Holder til i Kristiansand, der jeg studerer og er ganske fleksibel når det kommer til tidspunkt jeg kan vise den frem. Kontakt meg gjerne på tlf. 97003202
Mvh.
Joakim Wold