bikeshop.no sin Gavia Verona handlet jeg for 2-3 uker siden, fikk klemt inn 170+km i påsken på den og må si det ikke er stort og klage på(har ikke finni noe enda om man ser bort fra setet som er personlig pref)
full ultegra gruppe inkl ultegra hjulsett, en kneisen lakkjobb for oss som liker Starwars(ligner jo litt på R2D2 denna lakkjobben) og ikke minst sykkelen oppfattes stabil i høyfart og svinger, responsiv som fy.
mine to foregående sykle var Merida Reacto 907e med ultegra elektronisk gir, aero ramma til merida, og Gavia Verona knuser den sykkelen med god margin på respons og "kjørevilje" da jeg oppfattet reacton som en litt slapp sak(som gjorde jobben sin mtp aero) har også hatt en Merida Scultura evo team med full red gruppe, gavian ligger vel ett lite hårstrå under mtp respons. sykkelen veier jo trossalt nesten8kg elns(like mye som reacto m ui2) og reacton veide 6.7med pedalr

så litt merker man jo over en kilo vekt
har du mulighet så ta en tur inn til bikeshop og se om du får prøvesyklet verona`n så kan du se om geometrien passer for deg.