Har ryddet i boden og skal kvitte meg med litt deler (og vil ha mer å kjøpe nytt for ).
Cane Creek Thudbuster LT dempet setepinne, 30.9 x 400 mm. 1000,- (noe for fatbiken? var veldig fornøyd med denne da jeg bare hadde halvdemper)
Thompson setepinne, uten setback, 30.9 x 410 mm. 300,- Ritchey WCS setepinne, 30.9 x 400 mm. 250,-
C4 hvitt sete. 200,-
Schwalbe Hans Dampf Evo Trailstar 29 x 2.35. 300,- (kun satt opp slangeløst en gang, ikke syklet på da det var for bredt for gaffelen)
Avid G2 bremseskive, 160 mm (ubrukt). 150,- Bontrager dekk, 29 x 2.1. 100,- Everest Sport ramme med defekte deler. Ikke skivebremsfeste. Gis bort mot henting. Shimano XT nav med sprukket felg. Gis bort mot henting.
Sykkelen kostet 1500 ny for noen år siden, og den har dessverre blitt stående ute et par vintre. Gaffelen slarker mer sideveis enn den beveger seg i riktig retning... Ramma ser fortsatt ganske fin ut, derfor jeg syntes det var for ille å kaste den uten å høre om noen kunne ha bruk for den.
Thudbusteren er lite brukt og i god stand. Ser at prisen fra CRC er 1432, dvs 1790 inkl mva. Selger den for halv pris, 900 kr, evt er det bare å gi bud!
Takk, hadde det vært større avstand mellom ramme og sete på min CX hadde jeg lagt inn bud. Bestiller ST-versjonen fra cyclecomponents istedenfor (som er en mindre versjon). (Håper de ikke bruker altfor lang tid på å sende, sist gang tror jeg det tok over to uker.)