Jeg får til luftingen, men ikke noe av det andre.
Forrige gang klarte jeg å miste en skrue, etter 1,5 time fant jeg skrua. Deretter klarte jeg å trykke inn bremsehendelen, slik at stemplene gikk for langt inn mot hverandre, og bremsevæska rant ut.
I går skulle jeg forsøke å rette opp hva jeg gjorde galt forrige gang. En o-ring er ødelagt (denne var ødelagt da jeg åpnet opp forrige gang). Jeg kjørte byen rundt og fant ingenting som passet. Gjør nytt forsøk i dag.
Jeg klarte å gjøre det tett rundt skrua, men.....jeg slet som f... for å få bremseklossene inn. Jeg veier 2x ganger mer enn en gjennomsnittlig syklist, og måtte bruke hele min kroppsvekt for å få inn bremseklossene.
Så nå er bremseklossene inne. Men.... jeg får ikke nok luft mellom klossene til å få inn bremseskivene.
Jeg brukte all makt for å få bremseklossene fra hverandre (ikke nok makt). Etter å ha utvidet ordforrådet med en del nye gloser, gikk jeg inn og stekte ørreten jeg fisket dagen før.
Bremsen er fortsatt ikke ferdig.
Er det noen som har et triks i ermet? Jeg klarer ikke å få stemplene fra hverandre, hvertfall ikke nok til å få inn bremseskiva.
Redigert av Mokolotivet; 15/04/2014 06:07.