Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Koh Phagnan Thailand

Koh Phagnan Thailand #1772039 14/04/2014 19:14
2maso1 Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
Noen som har vært å besøkt denne øya og har opplevelser som man bare må få med seg? Har bare funnet fullmånefesten.

HL

Re: Koh Phagnan Thailand [Re: 2maso1] #1772332 15/04/2014 12:12
G
GIB Offline
Medlem
Medlem
G
Jeg var der for mange år siden. En av de beste stedene jeg besøkte i Thailand. Sjekk ut Bottle Beach på nordsiden av øya. Da vi var der måtte man enten ta båt eller gå over et lite fjell for å komme dit, ingen bilvei. Endte forresten opp med å gå og ta båt tilbake. Helt utrolig flott sted. Jeg bodde forresten litt sør for Bottle Beach og jeg angrer fortsatt på at vi ikke bodde der i stedet. Fullmånefesten er på sørsiden av øya, der var jeg ikke.

Re: Koh Phagnan Thailand [Re: 2maso1] #1772806 16/04/2014 13:28
O
Ovrep Offline
Ivrig
Ivrig
O
Kommer an på hva du er ute etter da:)

Vært der flere ganger pga brukbart sandvolley-miljø, men ikke gjort så mye annet enn det akkurat der.

Øya er veldig påvirket av FullMoon, BlackMoon, HalfMoon, Rumble in the Jungle eller hva de kaller alle disse festene. Og det er ikke bare på HaadRin disse festene er.

Er helt klart en opplevelse man bør få med seg(på godt og vondt), men beklageligvis overraskende mye drugs.

Sist jeg var der hadde de en bestemmelse om at man må overnatte minimum 3(?) netter ved besøk, men usikker på om denne regelen fortsatt gjelder.

Spiller du sandvolley bør du få med deg turneringen som er oppkjøring til FullMoon på HaadRin. Var med å vinne den for noen år tilbake, veldig moro!

Tar ofte feil, men er aldri i tvil.

Moderator  support