|
Lang leveringstid fra cyclecomponents
|
Lang leveringstid fra cyclecomponents
09/04/2014 11:04
|
endred
OP
Avhengig
|
OP
Avhengig
Bestillte et sett conti GP4000s 2 i 25mm. Varen stod som på lager, men da jeg ringte for å sjekke etter et par dager uten at ordren var sendt fikk jeg beskjed om at de var på lager, men på fjernlager.. Så jeg måtte regne med at det ville ta litt tid før de hadde dekka hos seg og så skulle de videresende de. Dette er nå en uke siden og ordren står fortsatt ikke som sendt.. dvs at de ENDA ikke har fått dekka inn til sitt "vanlige" lager. Flere som har opplevd dette hos cyclecomponents?
|
|
|
Re: Lang leveringstid fra cyclecomponents
[Re: endred]
09/04/2014 11:11
|
KristianJ
Entusiast
|
Entusiast
Ja. Flere ganger. Kommer etterhvert.
|
|
|
09/04/2014 11:23
|
RazeFaze
More than words
|
More than words
Bestillte et sett conti GP4000s 2 i 25mm. Varen stod som på lager, men da jeg ringte for å sjekke etter et par dager uten at ordren var sendt fikk jeg beskjed om at de var på lager, men på fjernlager.. Så jeg måtte regne med at det ville ta litt tid før de hadde dekka hos seg og så skulle de videresende de. Dette er nå en uke siden og ordren står fortsatt ikke som sendt.. dvs at de ENDA ikke har fått dekka inn til sitt "vanlige" lager. Flere som har opplevd dette hos cyclecomponents? Tenk litt på at du også har bestilt i den travleste tida i hele året...ting tar alltid tid på denne tiden... Syklene mine var klare i begynnelsen av mars, demperservice og nye deler, alt klart. Ikkeno stress og alt tok kort tid.
-------------------- Happy Trails! Jørgen
|
|
|
09/04/2014 11:32
|
endred
OP
Avhengig
|
OP
Avhengig
Jeg stusset vel mest om at "på lager" betyr at det ikke sendes før etter en uke..
|
|
|
09/04/2014 11:49
|
Paulus
Besatt
|
Besatt
Har egentlig veldig god erfaring med cc, og de leveringstidene jeg har fått oppgitt ved bestilling har vært ganske så presise, og den ene gangen det tok lengre tid fikk jeg beskjed om forsinkelsen. De er nok ikke ufeilbarlige,men ganske mye bedre enn enkelte andre butikker jeg har handlet hos.
|
|
|
09/04/2014 15:59
|
pblind
Ivrig
|
Ivrig
Hos CC bestiller jeg stort sett ting hvor det står 1-3 dagers levering, og ikke hos leverandør. Da er pakka på nærmeste utleveringssted i løpet av en snau uke.
|
|
|
10/04/2014 08:36
|
RazeFaze
More than words
|
More than words
"Nu är det timmar kvar innan vi lanserar vår nya webbutik. Om du tycker vi varit dåliga på att uppdatera den nuvarande butiken och Facebook den sista tiden beror det på att vi arbetat i stort sett dygnet runt för att få nya butiken på plats. Du har nu chansen att bli först in i den nya butiken, allt är uppe och klart, det är bara bytet till cyclecomponents.com som fattas. Från och med i morgon kommer vi arbeta stenhårt med att fylla den nya butiken med nyheter. Följ oss regelbundet så kommer du hitta mycket nytt och roligt. Kom gärna med ris och ros, helst inte bara ris , om butiken."
|
|
|
16/04/2014 07:37
|
ColnagoReflex
Entusiast
|
Entusiast
Kan bekrefte det jeg kaller lang leveringstid fra Cyclecomponets ja. Min bestilling gikk inn 7 april kl 12, og er ennå ikke sendt - 9 dager senere. Har ikke fått beskjed om annet enn at orderen er mottatt. Alle varer var på lager når jeg bestilte, ellers hadde jeg ikke bestilt derifra.
Ringte dem nå og de bekreftet at de ventet på en del - kanskje den kom idag sa de. Men heldigvis kommer påsken nå, så da har jeg uansett ikke delene før midt i neste uke, tidligst.
|
|
|
21/04/2014 19:19
|
Ger
Entusiast
|
Entusiast
Noen som har bestilt fra cyclecomponents de siste dagene? Klarer ikke å bruke min gamle bruker etter at de endret hjemmesiden sin.
Sist uke laget jeg ny bruker på kona, bestilte og fikk betalt. Men når jeg sjekker "mine bestillinger" er der ingenting. Har ikke fått sjekket med kredittkortselskapet om jeg er trekt pga påska.
Andre som har opplevd liknende siden de la om hjemmesiden?
|
|
|
[Re: Ger]
22/04/2014 12:13
|
-Joachim-
Entusiast
|
Entusiast
Bestilte fra cyclecomponents idag.
Du må velge Norge som land for å logge på med din gamle konto. Du velger dette i menyen øverst på siden.
Jeg holdt på en stund før jeg fant det ut.... Ligger med Sverige som standard.
|
|
|
22/04/2014 13:48
|
Elgvenn2
Besatt
|
Besatt
Jeg stusset vel mest om at "på lager" betyr at det ikke sendes før etter en uke.. Mener å huske at på lager hadde flere "understatuser", dvs. at noe hadde leveransetid fra 1-3 dager, og noe hadde leveransetid 7-14 dager.
Øve, øve jevnt og trutt og tappert det er tingen, alltid bedre om, og om, og om igjen. Født som mester, født som helt, å nei, det ble da ingen, mot og kraft det vinnes litt og litt om sen.
|
|
|
23/04/2014 07:30
|
Mizuno
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Bestilte Conti 4000SII + noe annet den 9. april da de var eneste leverandør som tilsynelatende hadde dekkene på lager. Det hadde de jo ikke... Beløpet trukket fra kredittkortet samme dag. Har ikke fått noen mailer eller info om oppdatert leveringstid.
Ikke imponert over ordre-/lagerstyringssystem.
|
|
|
[Re: -Joachim-]
23/04/2014 08:12
|
Open 1.0
Ivrig
|
Ivrig
Du må velge Norge som land for å logge på med din gamle konto. Du velger dette i menyen øverst på siden.
Jeg holdt på en stund før jeg fant det ut.... Ligger med Sverige som standard. Jeg har handlet der mye før, men nå kommer jeg ikke inn på min konto uansett hva jeg gjør. Får beskjed om at min e-post ikke er registrert, virker som om hele kontoen er slettet i forbindelse med overgangen til den nye nettsiden.
|
|
|
[Re: Open 1.0]
23/04/2014 08:45
|
RazeFaze
More than words
|
More than words
Jeg holdt på en stund før jeg fant det ut.... Ligger med Sverige som standard. Jeg har handlet der mye før, men nå kommer jeg ikke inn på min konto uansett hva jeg gjør. Får beskjed om at min e-post ikke er registrert, virker som om hele kontoen er slettet i forbindelse med overgangen til den nye nettsiden. Det kan du egentlig være glad for. I den gamle løsningen lå brukernavn og passord ukryptert i databasen... Jeg ba dem slette meg når jeg fant ut dette. Skal vurdere å handle der igjen nå. Ellers er det moro å se alle klagene på treg behandlingstid nå når våren er her :-D Alle har det travelt og klager på behandlingstida. Det er sånn hvert år, alle sauene handler samtidig. Ha sykkel klar i februar, alt kommer når det skal, du har god tid ved forsinkelser. Og du kan sykle når våren kommer istedenfor å kikke på sporingstjenester :-)
|
|
|
[Re: RazeFaze]
25/04/2014 16:58
|
Brumm
Ivrig
|
Ivrig
"Nu är det timmar kvar innan vi lanserar vår nya webbutik. Om du tycker vi varit dåliga på att uppdatera den nuvarande butiken och Facebook den sista tiden beror det på att vi arbetat i stort sett dygnet runt för att få nya butiken på plats. Du har nu chansen att bli först in i den nya butiken, allt är uppe och klart, det är bara bytet till cyclecomponents.com som fattas. Från och med i morgon kommer vi arbeta stenhårt med att fylla den nya butiken med nyheter. Följ oss regelbundet så kommer du hitta mycket nytt och roligt. Kom gärna med ris och ros, helst inte bara ris , om butiken." Den nye nettbutikken er skikkelig rotete; ser ut som landevei, terreng og touring er kastet sammen i en haug og jeg synes ikke navigasjonen er bedret. Kanskje blir det bedre etterhvert som de justerer og man blir vant til det nye sideutlegget. I tillegg sliter de tydeligvis en god del med systemet sist for jeg fikk beskjed om at ordren min var slettet fordi prisen visstnok var feil (noname tempobøyle til 300kr)..
|
|
|
|
|