Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Stillingstittel og lønn

Stillingstittel og lønn #1767377 05/04/2014 18:23
G
GertA Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
G
Her får man svar på det meste ICON_SMILE

Jobber i en bedrift som er i endel endringer nå. Av den grunn bortfaller stillingen jeg har i dag. Har nå fått nye oppgaver og det er for en stor del opp til de berørte og definere egne stillinger. Dette er en produksjonsbedrift med stor varetransport både innen og utenlands. Oppgavene mine nå vil hovedsakelig være og lage plukklister til de på lageret og sørge for at alt er innenfor regelverket. Bestille transport innen og utenlands med tilhørende fortolling. Og også sørge for at logistikken flyter best mulig, noe som byr på store utfordringer til tider pga store volum, leveringsfrister og lignende.
Det jeg i grunn lurer på er om speditør / fortoller vil være en riktig stillingsbeskrivelse på disse oppgavene? Og hva vil rimelig lønn være?

Re: Stillingstittel og lønn [Re: GertA] #1767381 05/04/2014 18:31
Akaly Offline
Veteran
Veteran
Hvis du er fagorganisert så har vel de jurister som kan svare på slike spørsmål også. Da får du kvalifiserte svar fra noen i bransjen. (Selv om TS hoster opp kompetanse med svar på det meste også. ICON_SMILE )

Re: Stillingstittel og lønn [Re: GertA] #1767382 05/04/2014 18:33
supernalle Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
De kan forøvrig ikke endre arbeidsoppgavene dine sånn uten videre.

Every man is guilty of all the good he did not do.

- Voltaire
Re: Stillingstittel og lønn [Re: supernalle] #1767396 05/04/2014 19:05
G
GertA Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
G
Sitat: supernalle
De kan forøvrig ikke endre arbeidsoppgavene dine sånn uten videre.

Er klar over det, men det er litt i egen interesse også. Det er ingen som har sagt at den blir borte, men jeg ser utviklingen. Da tenker jeg det er bedre å være med og forme seg en ny stilling så lenge ikke betingelsene blir dårligere.
Kunne selvfølgelig satt meg på bakbeina, men tror det hadde kommet lite godt ut av det. Nå skal det sies at ikke alle er like fornøyd så noe bråk blir det nok uansett ICON_SMILE

Moderator  support