Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Manglende skive til Bont-sko

Manglende skive til Bont-sko #1764313 31/03/2014 08:50
A
Agger Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
A
Hei dere

Her om dagen da jeg tok av mine Bont-sko etter en tur ser jeg plutselig at jeg mangler en skive på innsida av skoa som det skal sitte en skru i som fester bindinga. Den har antakeligvis løsnet litt om litt med tiden og plutselig forsvant den. Skulle tro at den lå løst i skoa, men det gjorde den altså ikke.

Uansett, jeg er på jakt etter ei slik skive, men er litt usikker på hvor jeg skal lete. Den må nesten være en eksakt match også siden den har gjenger og skal være veeeldig tynn slik at den ikke blir stikkende ut og gnage mot utsida av foten.

Er det noen som tilfeldigvis har en slik skive eller har tips til hvordan jeg kan få ta i en? Jeg har vært innom et par av byens sykkelverksteder, men de sier at denne er såpass spesiell at jeg nok må kontakte Bont direkte, evt en butikk som fører mye Bont som kan ha slikt liggende som reservedeler. Sistnevnte hadde vært det greieste slik at jeg får skoa i orden igjen så raskt som mulig nå som det er så fint sykkelvær.

Re: Manglende skive til Bont-sko [Re: Agger] #1764931 01/04/2014 09:34
E
einaras Offline
Entusiast
Entusiast
E
Skjedde noko liknande med meg men då var det skruen som var borte vekk, gikk greit å finne ny skrue i verktykassa, så det er nok standard dim og gjenger. Ei midlertidig løysing kan vere å finne ein tynn mutter.

Moderator  support