Setepinnen har satt seg dønn fast i ramma, vært slik noen år så bare å glemme få den opp. (prøvd det meste). Problemet er jeg sitter litt for lavt. Noen som har et triks? En forlenger man kan sette på? Sete med høyere oppbygning?
jeg å opplevde noe tilsvarende. ente opp med å ta en stikk sag å sage nedover røret på innsiden. for så å slå den inn langs sprekka å kjøre nedi kjølespray før jeg klampet meg på å slo den opp. satt som F.. men det funka.
************ @Supersand82 at Insta Strava athlete 972825
2023 Scott Foil RC 10 2022 Scott Spark RC 900 Team Issue 2021 Scott Addict RC 10 2016 Scott Speedster 10 CX 2015 Giant TCR Advanced 1 ************
Tror det enkleste er å få den ut med rå makt. Spray på noe tyntflytende som løser rust/smører (finnes flere alternativer) og prøv deretter å vri pinnen med en stor rørtang. Hvis det ikke fungerer hadde jeg som det foreslås ovenfor saget den ut. Tror det bare blir tull å forsøke å forlenge den.
...hmm... Skal jeg sette på en forlenger som nevnt over må jeg kappe setepinnen så langt ned så hele poenget med forlenger blir borte... Andre forslag?