Jeg har vært medlem i NOTS avd Trondheim i noen år nå. Jeg har aldri blitt kontaktet for- eller hørt om aktivitet i regi av NOTS her. Er det mange medlemmer i Trondheim? Har det vært snakk om å møtes for å jobbe med stier, dialog opp i mot kommunen for støtte og evt. tillatelser?
Vi hadde en dugnad med Skiklubben i fjor - den ble annonsert her og på FB-sia til NOTS. Bare å sparke i gang på dette forumet om det skal stiryddes, etc. Vi har samarbeidet med Bydrift tidligere, og det er ikke noe problem med ny dialog mot dem.
Det er Ikke noen egen medlemsavgift for NOTS Trondheim.
Om du har ideer/innspill er det bare å ta kontakt (geir.hanssen@nots.no).
Mvh Geir (styremedlem NOTS)
- A loop _spinning_ too fast is a sentrifuge. Cut the rope. (Cujo)
Hei Jeg syns vi bør opprette en facebook-gruppe med navn "NOTS Trondheim".
Dvs. kopier opplegget fra Oslo. Der har de en facebook-gruppe med navn "NOTS Oslo og omegn"
På denne kan man invitere til felles dugnad etc. Kanskje bør man også invitere noen stibyggare utefra som kan komme med innspill. Man kan også invitere til felles turer (av type TTT).
Jeg syns man utøver dugnad for å lage stiene mer gøy/bærekraftige også bør tenke på å gjøre tilrettelegging for å prøve å forbedre siktlinjer (og på den måten prøve å redusere risiko for at andre markebrukere blir skremt av stisyklister).