Hallo
Jeg selger en Fuji SST 2.0 med Shimano Ultegra 6700 og Rotor 3D+F. Rammestørrelse er 56cm, det passer de fleste rundt 180cm og oppover. Jeg har noen ekstra stem hvis man må justere litt på størrelsen. Rammen er stiv, det gjør at man får maksimal kraft ut av hvert tråkk. Hjulsettet er stivt det også. Birk sport har byttet bosset til ett stivere fordi det orginale er litt for mykt. Hjulene er blitt lite brukt fordi jeg kjører med andre hjulsett, de kommer også med nye Continental dekk. Shimano Ultegra gruppen er en driftsikker gruppe som holder lenge, kasetten er lite brukt og har en utveksling på 11/28t. Rotor kranken er stiv som en stokk og enkel å vedlikeholde. Utveksling på kranken er 50/34.
Jeg har aldri veltet med sykkelen, men den har falt i bakken én gang. Dette fallet skapte en skade i lakken på ramma ved overrøret, men karbonet er ikke skadet. Jeg skjekket dette med en som har god kunskap om karbon. Ellers er det kun normale sprutmerker fra grus på sykkelen.
Sykkelen har vært på service for 3 uker siden. Der ble kranklageret byttet, styrelageret byttet, alle wire byttet og nytt kjede montert. Det er også nye bremseklosser montert. Styret er heller aldri brukt fordi jeg foretrekker styrer med klassiskbøy. Ved interesse kan kjøper få med ett par Shimano SPD-SL pedaler gratis. Jeg har dessverre ingen cleats.
Veil. pris på sykkelene er på 25 000,- jeg selger den for 15 000,-
Jeg har brukt sykkelen i 2013 sesongen. Da syklet jeg i M15/16 så jeg har en 15/16 kassett (15/25t) hvis noen i den klassen er interesserte i sykkelen. Da møter man girreglene perfekt (50-15). Jeg selger sykkelen fordi laget jeg kjører for har fått avtale med Merida.
Ta kontakt på PM hvis du lurer på noe.
Link til Finn.no:
http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=47341972&editAd=true