Drømmer forandres dessverre fra tid til annen og jeg har vel egentlig flere, men EN drøm har vært konstant i lang tid nå... Av og til så må man bare lukke øya, og la det stå til med kredittkortet...
Min drøm realiseres heldigvis i disse dager, men må smøre meg med litt tålmodighet mens sveiserne står på!
I mellomtiden, så koser jeg meg med de mindre detaljene som hører med!
Min er en liten surprise enda, men kanskje ikke alt for vanskelig å gjette seg til om jeg sier at Firefly og noen andre tilsvarende også var til rask vurdering. Valget falt til slutt på noe jeg har siklet på lenge, og som har en lokal pusher her i Oslo... Heldigvis lanserte de en variant med skivebremser for sesongen (puristene får hate meg, men det er det jeg SKAL ha), så da ble det den... Skal sprinkles med noen herlige CK deler i den (for meg) nydelige Sour Apple Green fargen de har i begrenset tid nå... Resten av delen kommer stort sett fra slakt av en 2014 Synapse Disc jeg fikk god pris på i samme butikk... Det holder vel for å gjette det meste
Helt siden jeg tusla inn på gamle Sykkeldelisk da jeg var 14-15 og så den henge i taket, har jeg ønska meg en Yeti ARC, fordi den bare hadde "den" auraen. Prislappen var like syk nå som da, sist gang jeg sjekka. Har ikke sykla landevei lenge nok til å utvikle SÅ mye begjær i den retningen!
Burde kanskje vite, men hva gir stainless over titan? Jeg bare noteter at prisen er omtrent den samme?!
T.
Sykler på Titan for øyeblikket (Lynskey) så ønsket å prøve stål.
Er ifølge FF ikke så store forskjellen, men Xcr har litt annen veifølelse enn titan, (dempet, men spenstig) og stivere i forhold til diameteren på røra. Er bedre utvalg av titanrør, så de kan bygge over et større spekter med det. Titansyklene er som regel også lettere.
Min drøm er vel en av disse, men uten å ha betalt noe som helst. Det er vel bare å jobbe hardt de neste årene så får vi se. Men hvis det ikke går så kjøper jeg meg en som ikke er i teamfarger
Denne oppfordrer dog til sykling uten hjelm, og herlig stygg bekledning, men litt må man vel ofre.
Stiligste sykkelen jeg har sett på lenge! Tråler Finn.no etter noe lignende, men synes det bare ligger ute rustholker der, hvor fikk du tak i et slikt eksemplar?
Denne oppfordrer dog til sykling uten hjelm, og herlig stygg bekledning, men litt må man vel ofre.
Stiligste sykkelen jeg har sett på lenge! Tråler Finn.no etter noe lignende, men synes det bare ligger ute rustholker der, hvor fikk du tak i et slikt eksemplar?
Hadde det bare vært så vel. Er nok ett bilde som er stjålet fra Google. Tråler finn.no selv.
Fuck hvor er den stygg den Colnago og Pegorettien med. Snakk om feil fargevalg.
Hver mann sin smak åpenbart...
Har heldigvis ingen problem å forstå at man har forskjellig smak og selv hadde jeg valgt andre hjul på en Colnago Futura men: feil fargevalg på en Colnago Stash?