Pumper liv i denne tråden, kan kanskje skyldes abstinenser grunnet manglende stisykkelforhold..
Strætesfjell: fra kassen (der man skriver navn..) langs gjerdet vestover. Stien som går ned mot veiseth/dyvva. Har bare sykla den opp, rakk ikke mer i fjor, men den så meget bra ut, med noen få våte partier (les myr). Noe kvisting nederst, jeg skal gå den asap. Kan muligens shuttles hvis man får lånt nøkkel (tror det skal gå fint), forsvaret bør ha skytefri...
Fra forbordsfjell ned til lundkneppfjellet, vært der noen? Jeg har trødd og gått fra tillertoppen opp til lundkneppen noen ganger. Fin og varierende nedkjøring, teknisk (slettskaret) til tider (2-3 gamle vindfall må lempes vekk). Langmyra er kloppa. Bombing fra forbordsvollen og ned

Videre fra berrihytta mot bjørkbakken har noen korte, men fine partier.
Blåhåmmårn, elvran er finfin tur. I tillegg skal det være mekka sti fra rønning (sanitetshytta, for den som er kjent) til romsjøen. Ikke testa!
Er et prosjekt her jeg bor (elvran) som går på å lage sti rundt hele bygda. Er litt grunneier, og fikk lagt inn argument om å unngå blautmyra så godt det lar seg gjøre! Blir spennende!
Vet av flere strekninger, med fine partier, men det er for mye myr til at totalen går i +.
Få vekk litt snø nå så...