It occurs to me, nok en gang... Jeg er ikke paranoid, bare jævla streetwise...
For du kan jo gjøre som jeg gjorde, da jeg oppdaga ved første større salg, hvor lett det var å finne plassen til sykkelen for de som ønska å vite hva de stjal.
"Må avtale visning, da sykkelen ikke er parkert på denne adressen".
Ikke akkurat noen Doberman, men bedre er det nok.
Ved en annen anledning, så oppgav jeg adressen til familiemedlemmer... "in your face fucking brother !"..hehe
Så kan du legge ut "pulemobilnummeret". Altså det nummer du gir til 20 år yngre jenter. Det som ikke finnes på opplysningen, slik at de ikke finner ut alderen din

. I sykkeltilfellet, bostedsadressen da. Og selvfølgelig kun fornavn på finn.. Kanskje låne Ahmed sitt. Drawbacket med denne, er at den stinker litt tyvegods til salgs...
Så har du jo den helt ærlige metode. Du oppgir fakta, og parkerer sykkelen på soverommet, til den er solgt. Men har de først fått opp boden, så er det sikkert noe annet verdt å ta..
Og her kom jeg på en ny svindelmetode. Legg ut bilder av den dyreste sykkel solgt for massene. Putt inn all gammel dritt du er lei av i boden.. Tenn en røyk, se på hotell Cesar, kill some time mens du venter på innbruddet og på å endelig få brukt innboforsikringa

Alt er relativt og alt kan vris.