Synsing og meninger mottas også med takk!
Hadde i utgangspunktet sett for meg felgbrems, men skivebrems er ikke usannsynlig. Sykkelens bruksområde er til/fra jobb og skole i sommermånedene, så klaring mtp. piggdekk er ikke et tema.
Penger er ikke nødvendigvis et hinder. Men tar man hensyn til at sykkelen kan komme til å stå låst ute på sykkelparkering noen ganger, er det ikke et ønske at den skal koste skjorta.
Grunnen til at jeg ønsker titan, er at jeg aldri har prøvd det, og er rett og slett nysgjerrig.
Det går jo snart mot sommer (hvertfall her i Trøndelag), så det er mulig det kommer en byggetråd i løpet av kort tid hvis jeg finner passende ramme.
Når du sier til og fra skole, håper jeg du ikke tenker å etterlate en titanhoi oppe ved områder som utendørsstativene på Gløs. I såfall kan du like gjerne gi sykkelen til meg som har adgang til innelåst parkeringskjeller her på Øya først som sist, så sparer du deg den ubehagelige overraskelsen når sykkelen vil bli stjålet

Jeg ville definitivt bygd en dedikert commuter til skoleturene, og heller spare titansykkelen til godturer, med mindre du har adgang til et noenlunde skjermet område å parkere den på.