Min plass Sølvskottberget i Øyer, er i ferd med å bli kjent som et fantastisk samlingssted, og i disse dager har jeg Team BRE på besøk.

Bildene er forøvrig helt sinnsyke:)
http://instagram.com/p/lb_Y4yN0lj/

Vi har ikke lansert oss som sykkel sted, enda.. Men vi har litt av noen muligheter i nærområdet, og vi begynner merking og rydding allerede nå i april. Vi snakker flytstier, grusveier, tekniske utfordringer og elleville nedkjøringer. Vi kommer også til å jobbe med ei sløyfe på området som foreløpig kan forbli en overraskelse.

I tillegg er det kun 12 min med bil til Hafjell..

Vi kommer til å legge ut ei helg i mai til selvkost, til den gruppa/Teamet som melder sin interesse først.

400kr pr dobbeltrom for hele helga, fredag - søndag, alternativt tirs-tors. Fri bruk av kjøkkenet, mao skaff spons og gratis mat, fri bruk av bassenget. Vi stiller opp og legger til rette for at samlinga blir best mulig.

Hva får jeg ut av dette? Det sier seg vel selv:) jeg får testet anlegget og løypene, og vi får satt stedet på kartet. Jeg vet jo at folk blir fornøyde;)
Bilder finner du på instagram #sølvskottberget, facebook og hjemmesiden vår www.solvskottberget.no

Om det er på kanten å legge ut dette her, beklager jeg, og sletter snarest.

Er dette noe for deg? Send en epost til booking@solvskottberget.no

Gisle

Dampsaga Idrettslag
Team Dampsaga
Fuji Outland 29 1.G
G-man bikes v2.0 29