Service? Jeg skjønner ikke hva du mener. Jeg har aldri åpnet opp en GPS klokke for å ta service på den.
Jeg hadde Suunto Ambit2. Det er nok beste klokken på markedet hvis du ønsker en klokke både for tur (lang batteritid) og trening (Ambit1 har jeg ikke prøvd). En utrulig bra klokke på alle måter utenom at jeg hadde problemer når jeg skulle laste opp øktene til PC. Det var frustrerende. Jeg fikk masse hjelp fra Suunto Support, de fikk loggene fra min PC og gav detaljerte beskrivelser på hvordan jeg skulle fikse problemene. Jeg har egentlig ikke noe å utsette på support utenom at det ikke hjalp

Uansett så hadde jeg kjøpt klokken på Komplett.no så jeg fikk reklamert den og fikk alle penger tilbake etter 6 mån bruk. Komplett.no var kjempeenkle å ha å gjøre med.
Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, jeg ønsker en GPS klokke men jeg har hørt at Garmin Fenix og har litt problemer med syncing så jeg vet ikke hvis jeg våger kjøpe en Fenix (eller Fenix2).
(De selger Fenix for 2000kr på XXl nå)
Edit: Hvis du ikke er avhengig av turfunksjonene som lang batteritid, trackback, barometer osv så er nok ikke Ambiten den beste. Til en ren treningsklokke er kanskje Garmin 910XT eller Polar best