Kona Raijin 29" Titan 19" selges billig! Jeg blir nødt til å selge mitt nylig bygde drømmeprosjekt!
Kona Raijin! Dette er en ramme som kan gjøre alt, den vil vare livet ut og man får ikke stort bedre titanrammer! Rammen er bygget av Lynskey i USA, som er ledende på titanrammer. Dette er også en svært fleksibel variant som de har bygget. Den kan kjøres med gir, bytte ut dropout’n og kjøre singlespeed. Man kan bruke 1 1/8" eller tapered styrepinne, pressfit eller engelske gjengede kranklager. Den takler stiv gaffel, såvel som 120mm demper. Den vil fungere til alt fra heftige ritt til røff stisykling! Så her kan man lett gjøre det som man selv ønsker å gjøre.
Rammen er 2013-modell, men ble kjøpt ny og montert i Januar 2014. Dette er en ramme som koster ca 15 000,- veil. Girutstyret, hjulene og bremsene er nytt i 2014. Demperen er vel 2012-modell, men kjørt under 30 mil. Alt er i strøken stand, men må dessverre selges!
Jeg har satt den opp og selger den slik:
Ramme: Kona Raijin 19" titan
Styrelager: Aheadset 1 1/8"
Gaffel: Fox F29 RL (90mm)
Sete: Charge Spoon (brun)
Setepinne: Thompson Silver 27.2
Stem: 3T ARX team Stealth 80mm
Styre: Niner Alu 700mm
Grips: Clarks Lock on (brun)
Felger: Mavic Mavic TN719 29"
Nav: Hope Evo 2 pro (sølv)
Dekk: Continental X-king 2.2 29"
Bremser: Avid BB7 mekanisk
B. hendler: Avid Speed dial SL (sølv)
Skiver: Avid 180mm/160mm
Girhendler: Shimano SLX 2x10
Fremgir: Shimano SLX
Bakgir: Shimano SLX shadow
Kassett: Shimano SLX
Krank: Shimano SLX 2-delt
Kranklager: Shimano SLX
Pedaler: Shimano M540 klikk
Den veiledende prisen på hele dette byggeprosjektet blir vel på 32 000,- , så jeg skulle gjerne hatt igjen rundt
omkring 20 000,- for den.. Den er jo tross alt bare testet!
Kan vel selges i deler om det kommer gode nok bud, men helst som hel sykkel.
Det kan også være mulig å redusere prisen om noen av disse delene ikke skulle passe ditt drømmeprosjekt, så ta kontakt om du er interessert.
Kim