Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Vasaloppet - logistikk

Vasaloppet - logistikk #1750909 01/03/2014 19:05
JanM Offline OP
Avhengig
OP Offline
Avhengig
Litt off topics, men lell:

Noen erfarne vasaloppere som har gode tips til hvordan man ordner logistikken (reise, overnatting, hjemtransport) på enklest mulig vis?

Kunne egentlig tenkt meg "inn- og ut" i løpet av renndagen, alternativt en overnatting.

Er det f.eks noe enjkelt madrass opplegg slik som i birken?

Mvh Jan

Mål 2015:
Enebakk Rundt, Elgrittet, Østmarkrittet, Krepserittet, Nybakkrunden, Stomperudrittet, Oslo Triatlon, Stomperudrennet, HK-marsjen og Mangenskogrennet.
Re: Vasaloppet - logistikk [Re: JanM] #1750926 01/03/2014 19:43
F
fredriks Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
F
Logistiken för vasaloppet anses väldigt bra (tror jag iallafall, forutom strul med bussarna på morgonen för något år sedan).

Madrass övernatning är jag rätt säker på att det finns men kanske bara i Mora.

Det enklaste för dig borde väl vara att bo en natt i sälen (kanske på parkeringen) eller åka direkt på morgonen. Ska vara enkelt att ta sig tillbaka till sälen efter rennet.

Tror att det fortfarande är oproblematiskt att ta bilen från norr (sälen, sälenfjellen) och parkera vid start. Problemet är väl att det är en hysteri med det att komma tidigt till start för att köa för en bra position. Om du kommer kl 7 så står du längst bak i puljan.

Re: Vasaloppet - logistikk [Re: JanM] #1753330 07/03/2014 12:00
53 modell Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
gikk oppet spår mandag. overnatta på Ljøratunet normalt en tim e fra Salen. Dro kl 0500 og kom inn alt for sent i startboks. ca nr 6000. Det ble mange å gå forbi når jeg ble nr 165.
Mitt råd er så nærme som mulig Salen , helst kvelden før. Det er jettekø der om morran

Moderator  support