2010 Enduro Ramme - RS Lyrik 160 Gaffel - DT 26" Hjulsett - HBO 2500,-Ny ramme er på vei i posten. Deler av min trofaste traver gjennom 3 år vil nå bare ta opp plass og selges slik at noen andre kanskje kan dra nytte av denne "stispiseren"

Selger ramme sammen med Fox bakdemper, seteklemme, styrelager, 26" hjulsett og Rock Shox Lyric 160mm fremdemper. Alt er gått mange mil på sti, men er fint behandlet, vasket etter hver eneste tur. Det er godt brukt, og har selvsagt merker etter det (noe jeg håper prisantydning viser). Men vil anta at det fremdeles er mye sykkelglede igjen for den som vil

Også mulig å få seg en billig stisykkel for de som har litt deler til overs også
Ramme:2010 Specialized Enduro Comp med Fox RP23/BV shock. 26" - Størrelse Large
Så vel slik ut for litt over 3 år siden:
http://www.specialized.com/no/en/bikes/archive/2010/enduro/enduroslcompSom man kan se av bildene har rammen fått seg en runde med Plastidip. Morsomt det

Sitter ikke veldig godt synes jeg. Har kun syklet en tur etter rammen ble lakket (7 lag), og kabler o.l. har allerede gnisset hull.. Lagerene ble byttet vår 2013. Specialized seteklemme følger med. Cane Creek styrelager. Også byttet vår 2013. Opprinnelig sto det en FOX RP2 bakdemper på. Den tok kvelden i August i fjor. Det er en såkalt "Replacement Shock" som sitter på nå. Fikk da en RP23/boostvalve. Rimelig nyservet den altså, men skal jeg være ærlig virker den litt "slapp". Mulig jeg har tunet den feil.
Hjulsett:2010 26" Specialized/DT Swiss
DT Swiss E440 felger. DT NAV bak, Specialized Foran
Gått like mange mil som ramma, men funker fremdeles

Liten bulk i bakfelg.
Gaffel:
2010 26" Rock Shox Lyric 160mm. Tapered. 21.5 cm styrerør
Helt strøkne innerben, ikke en ripe. Servet en gang i året. Senest i høst. Hører at væske flytter seg når man snur den på hodet. I følge verkstedet som servet demperen gjør det ingenting. Den virker plush og fin, men jeg vet ikke......
Var litt mørkt da jeg tok bilder. Kan ordne nye i bedre lys om ønskelig.
Alt selges samlet. HBO over 2500,-. Om det ikke kommer noen bud over 2500,- selger jeg muligens løst.
Alt befinner seg i Oslo. Hentere foretrekkes, men kan evt. sendes for kjøpers regning
Alle spørsmål og bud i tråden!