Jeg har nå begynt "fulltidsjobben" igjen i forkant av Skarverittet..
Kommer straks mye mer info på sidene våre:)
*Rittmodus*
Fatboy: Starttider er som følger:
09.00-10.00 Trim (45km)
11.00 Familierittet (12km)
11.15 Sentrumsrittet (1km)
12.00 K/M 15-16 (45km)
12.15 Alle klasser Mastercupen (57km)
12.30 Alle K, M50, M60, M70+ (57km)
12.35 M17, M20, M30 (57km)
12.40 M40 (57km)
13.00 NC KS (85km)
13.30 NC MS (85km)
Jeg
vet dette kommer til å åpne diskusjoner, så jeg bare presiserer med engang:
Klassevise puljer: Vi kjører klassevise puljer fordi rittet ikke er stort nok til at det av sikkerhetsmessige hensyn må seedes etter tid. I din pulje, møter du de andre i din klasse, og dere konkurrerer side om side. Først i klassen i mål, er
vinner av klassen.Legg merke til det siste jeg skriver i avsnittet ovenfor. Start på skudd. Enkelt og greit. Vi skal ikke ha noe spurtoppgjør der nummer 2 i mål blir nummer 1 på lista på grunn av senere passering over startmatte. Om dette er viktig, kom tidlig til start! (Dessuten er det ikke forventet noe strekk i feltet de første km, så her bør du ha gode muligheter for plassering). Plassèr dere fremst inn mot Terrengpartiet på vestsiden av Holsfjorden etter ca 4km for der smalner det inn for alvor.
Det er mange gode argumenter for og i mot, men slik gjør vi det.
thearni: JA, vi beholder terrengpartiet nede i Hol

(Hadde jeg fått beskjed om at "one man-prosjektet" mitt på snekringa av de kloppene var for bare et år, hadde det seriøst rykka litt i hjernebarken)
Ellers finner dere deltagerlista ved å klikke på "påmelding her" (skal snart fikse dette), også vil jeg nok anbefale å bruke demper.