|
Islamist utestenges som fotballdommer
|
Islamist utestenges som fotballdommer
04/02/2014 14:14
|
Abit
OP
Ivrig
|
OP
Ivrig
http://www.dagbladet.no/2014/02/04/nyheter/ballspill/rettssaker/hussain/31642326/En potensiell kommende terrorist skal ikke få lov til å dømme ubetydelige fotballkamper. Er ikke ballspill en del av norsk kultur og å dømme dette et snev av integrering. I det minste et lite forsøk fra muslimens side (og det heter ikke islamist DB. Det burde dere av alle vite. Åpner for muligheten at DB har atter igjen funnet opp et nytt ord. Islamist = radikalisert muslim, kanskje. Men fordomsfullt og misvisende fra SVerne i redaksjonen). Ser ikke så mye til denne fakkeltogmentaliteten i hverdagslivet heroppe jeg. Meg og mitt er det jeg ser. F.eks: Jo det er klart at på generelt grunnlag, så vil det være mindre fare å inkludere Hussein i fellesskapet vårt, som et mulig forebyggende arbeid, enn å ekskludere og fremmedgjøre Norge og norsk kultur. Bare ikke i mitt idretts-/nabolag... Jeg påstår fremdeles at ABB ikke er et rent produkt av tilfeldighetene, men norskprodusert omtrent som geitosten (eller var det brunosten. Whateva. Klebrig dritt begge delene.). Dagbladet
Redigert av Abit; 04/02/2014 14:24.
|
|
|
Re: Islamist utestenges som fotballdommer
[Re: Abit]
04/02/2014 14:21
|
mtbmaniac
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
må erstatte ballspill med f o t b a l l for at lenken skal funke, eller lage tinyurl.
|
|
|
04/02/2014 14:36
|
mtbmaniac
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Stakkars ubaydullah, får ikke lov til å dømme kamper lenger. Synes det er helt greit. Dersom han er forutinntatt og kan risikere å dømme feil pga personlige synspunkter om spillerne så er det problematisk for dommergjerningen. Videre, var han dommer når jeg spilte, hadde det forstyrret meg i spillet. Hadde nok hatt mer lyst til å sparke i dommeren enn på ballen. Bra at jeg er syklist og ikke ballspiller kanskje 
|
|
|
04/02/2014 14:39
|
Abit
OP
Ivrig
|
OP
Ivrig
Alle dommere er forutinntatt. Også de i høgesterett. Det er alltid en intern kamp å dempe den indre drivkraft
Jeg tenker som så at for Hussain og oss andre, så må det da være bedre at han får trent litt på å roe ned sin indre drivkraft (eventuelt få den over på noe annet) som fotballdommer. Kanskje denne ulidelige fotballen endelig kunne vært brukendes til noe... Deal with it (hussain) eller bli kvitt problemet. Norge er jo altfor påtatt-snille til å vedkjenne seg alternativ 2. Faktisk også til å bruke den. Så hva gjenstår da.. Vente på at bomba skal eksplodere, slik at han kan bli buret inne. Sikkert verdt alle andre liv som måtte gå med i fallet. Så kan jo øvrigheta fremdeles hevde at de er "menneskerettighetsforkjemperland#1" i verda.
Men la oss anta at offisielle Norge virkelig fortjener nevnte tittel. Kan det nytte likevel ? Når resten av landet, alle subgrupper, også de offentlige, slik som fotballforbundet, har selvråderett utenfor lovverket og ikke er like vennligstilte. Så hva er veien videre. Fortsette som i dag. Sensurere alle politisk ukorrekte kommentarer fra media og ikke minst tv-debatter, fryse dem ut og benekte realiteten, at på grasrotnivå så er det andre normer som gjelder, uansett hvor mye det offisielt benektes, og at det er summen av disse normer som faktisk er skatteinntektene og folket, og ikke hva stortinget måtte mene. Hell knows. Men om det også blir fortsettelsen, så tror jeg vi (ikke meg !) har importert og betalt for å få inn en rekke tikkende bomber. Jeg tenker selvfølgelig her ikke på de som ønsker og gjør en innsats for å integrere seg. Men når den politisk korrekte frase er understreket, så synes jeg faktisk at Hussain også gjør et lite forsøk på det samme med sin dommergjerning.
Redigert av Abit; 04/02/2014 14:51.
|
|
|
04/02/2014 14:53
|
mtbmaniac
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Foreslår heller at vi arrangerer krig og blir kvitt et par av disse folkene med "ekstra drivkraft". Feks mot Sverige. Et bra påskudd er jo Härjedalen. Vi kan si at vi trenger herjedalen til endurosykling? http://goo.gl/maps/g2wK1
|
|
|
[Re: mtbmaniac]
04/02/2014 14:55
|
Abit
OP
Ivrig
|
OP
Ivrig
Foreslår heller at vi arrangerer krig og blir kvitt et par av disse folkene med "ekstra drivkraft". Feks mot Sverige. Et bra påskudd er jo Härjedalen. Vi kan si at vi trenger herjedalen til endurosykling? Du kan være inne på noe der... Dessverre tror jeg de fleste av dem er fritatt militærtjeneste/-plikten. Så vi ville nok endt opp med en økning, prosentvis, av radikalister. Legger du også til alle militærnektende pussies fra SV, så ville sluttresultatet blitt er rimelig radikalt land. Hm.. Godt at jeg også har blitt kasta ut fra militæret gitt. Kan jo bli fett å bo her.
|
|
|
04/02/2014 15:01
|
mtbmaniac
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Burde gå bra, Ubaydullah har allerede prøvd på jaktprøven. Med den rette vinkling/propaganda setter han seg nok på første tog for å kjempe.
|
|
|
|
|