Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 1 av 2 1 2

Kjøpshjelp til student, stisykkel eller fatbike?

Kjøpshjelp til student, stisykkel eller fatbike? #1735792 20/01/2014 15:51
Ullke Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
Hei

Jeg er en gutt på 20 år som det siste året har hatt veldig lyst til å kjøpe meg en sykkel. Opprinnelig var jeg mest interessert i en fulldempet stisykkel eller enduro. Men med mye positiv lesing om fatbikes det siste(hovedsaklig) halve året har jeg virkelig fått øynene opp for dette. Jeg er selvfølgelig begrenset av et ganske labert studentbudsjett, men jeg vil gjerne kjøpe meg en sykkel som ikke er det billigste i klassen. Gjerne pent brukt, januarsalg etc.
Jeg studerer i Bergen, så om noen er kjent med forholdene i miljøet her kan det også spille inn på valg av sykkel. Med få dager i året med snø er det kanskje noe som må tas med i beregningen omå kjøpe fatbike. Per nå eier jeg kun en Bianchi sykkel som brukes til pendling og sykling. Så kjøp av sykkel vil bli min hovedsykkel til bruk i marka.

Håper på mye gode innspill!

Re: Kjøpshjelp til student, stisykkel eller fatbike? [Re: Ullke] #1735800 20/01/2014 16:18
R
Robin Nguyen Offline
Fersking
Fersking
R
Beste tipset til deg, prøv begge så ser du om det er noe for deg.

Re: Kjøpshjelp til student, stisykkel eller fatbike? [Re: Ullke] #1735804 20/01/2014 16:27
BikeTorjus Offline
Veteran
Veteran
Sitat: Ullke
Hei

Jeg er en gutt på 20 år som det siste året har hatt veldig lyst til å kjøpe meg en sykkel. Opprinnelig var jeg mest interessert i en fulldempet stisykkel eller enduro. Men med mye positiv lesing om fatbikes det siste(hovedsaklig) halve året har jeg virkelig fått øynene opp for dette. Jeg er selvfølgelig begrenset av et ganske labert studentbudsjett, men jeg vil gjerne kjøpe meg en sykkel som ikke er det billigste i klassen. Gjerne pent brukt, januarsalg etc.