Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Hvordan irritere sine kunder - Canal Digital chat

Hvordan irritere sine kunder - Canal Digital chat #1732846 12/01/2014 20:15
Hæ? Offline OP
Navnet skjemmer ingen.
OP Offline
Navnet skjemmer ingen.
Har nå ventet i 35 minutter på Canal Digital sin chat. Fantastisk opplegg. Startet som nummer 55 i køen. Etter 5 minutter var jeg nummer 61. Etter 10 minutter nummer 58. En kort, salig stund var jeg nummer 54, og ting så lyst ut. Men noen minutter senere var jeg tilbake til 55. Nå er jeg nummer 64. Strålende.

Jeg har forståelse for at det ikke sitter en hær av kundebehandlere en søndag kveld, men å rykke stadig bakover i køen er jo bare helt utrolig. Tar en telefon i morgen i stedet jeg. ICON_SMILE

Evoc 2012 sykkelbag leies ut. Ta kontakt på PM!
Jeg trener ikke, jeg bare trimmer!
Re: Hvordan irritere sine kunder - Canal Digital chat [Re: Hæ?] #1732848 12/01/2014 20:17
R
Robin Nguyen Offline
Fersking
Fersking
R
Jeg pleier å sende mail, da slipper jeg å stå i ventekø og det tullet der ICON_SMILE

Re: Hvordan irritere sine kunder - Canal Digital chat [Re: Hæ?] #1732869 12/01/2014 20:45
Raymond Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: Hæ?
Har nå ventet i 35 minutter på Canal Digital sin chat. Fantastisk opplegg. Startet som nummer 55 i køen. Etter 5 minutter var jeg nummer 61. Etter 10 minutter nummer 58. En kort, salig stund var jeg nummer 54, og ting så lyst ut. Men noen minutter senere var jeg tilbake til 55. Nå er jeg nummer 64. Strålende.

Jeg har forståelse for at det ikke sitter en hær av kundebehandlere en søndag kveld, men å rykke stadig bakover i køen er jo bare helt utrolig. Tar en telefon i morgen i stedet jeg. ICON_SMILE

Dette er sånt en skulle tatt screenshots av og sendt inn, sammen med spørsmål om hvor en betaler ekstra for å komme fremover i køen... ICON_LAUGH

Re: Hvordan irritere sine kunder - Canal Digital chat [Re: Raymond] #1732932 12/01/2014 23:00
G
GeirK Offline
More than words
More than words
G
Sitat: Raymond

Dette er sånt en skulle tatt screenshots av og sendt inn postet på Canal Digital sin Facebook-side, sammen med spørsmål om hvor en betaler ekstra for å komme fremover i køen... ICON_LAUGH

Mine foreslåtte endringer.

"The more false we destroy, the more room there will be for the true."
- Robert Green Ingersoll
Re: Hvordan irritere sine kunder - Canal Digital chat [Re: Hæ?] #1732953 13/01/2014 06:26
Knirkekne Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Canal digital chat ja :-D
Jeg ble fakturert fullt ut for en mnd gratis prøvekanaler. De tok i mot oppsigelsen via chat, men de registrer den kun via telefon (får jeg vite i ettertid)

De lovte å kreditere faktura og sende ny. Det var en måned siden. Fortsatt ikke fått ny. KAnskje jeg tar en tur innom kundeservice-chat igjen...

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government.
Re: Hvordan irritere sine kunder - Canal Digital chat [Re: Hæ?] #1732974 13/01/2014 07:54
P
pbk Offline
Ivrig
Ivrig
P
Kan nevne at jeg hadde to raske og greie "sesjoner" på NextGenTel sin chat her om dagen. Tok bare noen sekunder å få svar. Prøvde først på telefon, men fikk bare en haug med "valg" og til slutt ble linjen brutt, to ganger. Greit å ha en skriftlig logg av ting som er avtalt også.

Re: Hvordan irritere sine kunder - Canal Digital chat [Re: Hæ?] #1732998 13/01/2014 08:22
parob Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Må få legge til at jeg har hatt flere raske og greie sesjoner med Canal Digital sin chat også.

Etter at de lanserte T-We har det derimot vært litt verre å komme gjennom. Tydeligvis ikke bare jeg som hadde litt oppstartsproblemer. Ga opp chat, men fikk svar allerede neste dag på e-post.
Fikk også en sms fra dem på fredag med beklagelse angående ustabilitet, så det er nok mange i området der Hæ?(*) og jeg bor som har hatt innkjøringsproblemer.
Nå ser det derimot ut til å fungere upåklagelig.

(*) jeg har sett en katt i loftsvinduet når jeg sykler forbi, så gjettet på at dere har flyttet inn?

Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
Re: Hvordan irritere sine kunder - Canal Digital chat [Re: parob] #1733683 14/01/2014 19:47
Hæ? Offline OP
Navnet skjemmer ingen.
OP Offline
Navnet skjemmer ingen.
Sitat: GeirK

Dette er sånt en skulle tatt screenshots av og sendt inn postet på Canal Digital sin Facebook-side, sammen med spørsmål om hvor en betaler ekstra for å komme fremover i køen... ICON_LAUGH

Perfekt forslag - bortsett fra at jeg ikke finner CD på fjasboka. Ikke er jeg så mye der selv heller ...

Sitat: parob
(...) området der Hæ?(*) og jeg bor som har hatt innkjøringsproblemer.
Nå ser det derimot ut til å fungere upåklagelig.

(*) jeg har sett en katt i loftsvinduet når jeg sykler forbi, så gjettet på at dere har flyttet inn?
Jepp. Katter og mennesker på plass. I byggemodus alle sammen. Stikk gjerne innom for en kaffe og en katt om du vil. ICON_SMILE

Evoc 2012 sykkelbag leies ut. Ta kontakt på PM!
Jeg trener ikke, jeg bare trimmer!
Re: Hvordan irritere sine kunder - Canal Digital chat [Re: Hæ?] #1733718 14/01/2014 20:51
T
trondmm Offline
Veteran
Veteran
T
Sitat: Hæ?
Sitat: GeirK

Perfekt forslag - bortsett fra at jeg ikke finner CD på fjasboka. Ikke er jeg så mye der selv heller ...

Kabel eller parabol?

Moderator  support