Siden det bare er 8 timer igjen av året, og vi holder på å avtale årets første sykkeltur i 2013 tråden, må vi vel bare ordne en 2014 tråd. Og jaggu, her er den. Må vi bare få et like bra 2014 som 2013.
Siden det bare er 8 timer igjen av året, og vi holder på å avtale årets første sykkeltur i 2013 tråden, må vi vel bare ordne en 2014 tråd. Og jaggu, her er den. Må vi bare få et like bra 2014 som 2013.
Helvete, du er alt for tidlig ute Odd Erik! Jeg som satte meg ned nå for å mekke tråd!
Øve, øve jevnt og trutt og tappert det er tingen, alltid bedre om, og om, og om igjen. Født som mester, født som helt, å nei, det ble da ingen, mot og kraft det vinnes litt og litt om sen.
Muligens tidlig for meg, men jeg gir lyd fra meg i morgen hvis jeg blir med.
Kan ikke du pipe Odd Erik, er det snakk om en time eller noe så får vi sikkert til noe!
Øve, øve jevnt og trutt og tappert det er tingen, alltid bedre om, og om, og om igjen. Født som mester, født som helt, å nei, det ble da ingen, mot og kraft det vinnes litt og litt om sen.
Var på tide med en ny tråd nå ja:). Kult med bilder, vi må bli flinkere til å legge ut bilder her i 2014:). Stikker opp på Budor nå snart for pulktur ( enten med ski eller fatbike), aking og bålkos med poden, så kan snart avgi en værrapport:).
Blir nok en tur opp ca kl 19 oxo for min del, avhengig av været...må jo trene litt på årets første dag:).
Takk for episk tur i hundekjøreløypene i Vangsåsa i dag. Her er kartet, det er merket med grønt stipla. Vi har jo bare kjørt en liten del av løypa så mye å gå på her!
Fine bilder fra fine turer, Elgvenn! (jeg har jo tatt tre av dem og sneket meg med på ett :-) Gleder meg allerede til våren, nybygg er snart igangsatt, og ny jobb gjør at det blir mer tid til sykling i 2014 :-)
Takk for turen Hans Olav, Simen, Svenn og Heidi. Utrolig fin tur, men både god treningseffekt da tempoet var bra, men også lekent og moro på hundeløypa. Var som km på km med flytsti. Ble ganske bra med hm også.
Ikke noe stress med skifolket Sindre, strengt tatt møtte ikke vi mange heller. I hundeløypa møtte vi ingen, men skal nok være obs på det der. Kanskje lurt å være der "sent". Men klar for tur der igjen om ikke alt for lenge for dette var en høydare.
Jeg valgte klassisk skia på Budor nå i kveld, og tro jeg angret på det valget... Snødde bikkjer, og håpløse ski, samt knapt spor.. Men hadde selvfølgelig vært helt fantastisk på fatbike da løypene var harde under ca 5 cm pudder?..Faen!
Jeg valgte klassisk skia på Budor nå i kveld, og tro jeg angret på det valget... Snødde bikkjer, og håpløse ski, samt knapt spor.. Men hadde selvfølgelig vært helt fantastisk på fatbike da løypene var harde under ca 5 cm pudder?..Faen!
Takk for hærlig tur folkens! Må gjenta hundekjøringstrasseene snarest:) Noen som vet hvordan jeg kan laste opp bilder her?
Trykk "svar" under siste innlegg, deretter "filadministrasjon", og last opp bildet!
Sitat: oddefa
Takk for turen Hans Olav, Simen, Svenn og Heidi. Utrolig fin tur, men både god treningseffekt da tempoet var bra, men også lekent og moro på hundeløypa. Var som km på km med flytsti. Ble ganske bra med hm også.
Ikke noe stress med skifolket Sindre, strengt tatt møtte ikke vi mange heller. I hundeløypa møtte vi ingen, men skal nok være obs på det der. Kanskje lurt å være der "sent". Men klar for tur der igjen om ikke alt for lenge for dette var en høydare.
Lå i sone 1 og lavere hele tida bortsett fra i bakken opp fra Gåsbu da jeg prøvde å henge på Simen, og i kneika opp mot veien som gikk opp fra Puttsjøen. 4 slag høgere snittpuls enn asfaltturen i går. Tror du bare er i vinterform Odd Erik.
Anngående skiløpere så møtte vi vel nesten ingen i dag. Simen og jeg var ute på mandag, og da var det helt fullt på parkeringsplassen på gåsbu når vi kom inn igjen. Da valgte vi å kjøre fra Monaplassen i stedet. Vi fikk vel ingen negative kommentarer annet enn en seminagativ "nå blir dere ikke populære". Ikke at jeg så noe problem, løypene var i 99.9% av tilfellene så harde at det ikke ble noe annet enn knastespor i de.
Hva er byggeprosjektet ditt Sindre? Gitt opp "en sykkel til alt" allerede? Hva slags jobb er det snakk om?
Klassisk Øistein dette!
Vi får bare kondolere!
Lavere en sone 1, er ikke det døden da he he. Bruker jo ikke pulsklokke men tipper nok jeg periodevis hadde sone 2-3. Men det jeg mener med tempo var vel mer positivt (at det gikk unna), ikke form av at jeg ble sliten he he.
Lavere en sone 1, er ikke det døden da he he. Bruker jo ikke pulsklokke men tipper nok jeg periodevis hadde sone 2-3. Men det jeg mener med tempo var vel mer positivt (at det gikk unna), ikke form av at jeg ble sliten he he.
Nja sone 1 starter vel på 60% eller noe, så sone 0 er vel fra hvilepuls og opp til det Ja bra fart i dag, morro når det er sånn!
Klassisk Odd Erik dette:). Flink i mye Odd, men..... .
Klassisk Odd Erik dette:). Flink i mye Odd, men..... .
Var ironi da, er tross alt utdannet kroppsøvingslærer, men har aldri hatt noen interesse av å bruke pulsklokke, i motsetning til deg som knapt henter posten uten å sette på deg pulsbeltet he he. Mine pulssoner er - ikke sliten - Sliten - Alt for sliten