Jeg fikk et par sokker og beskjed fra kona om at badet jeg brukte 70 timer på å pusse opp var en felles julegave til alle inkl meg selv. Jaggu bra jeg har fått snille barn og at jeg kjøpte meg noen nye slalomstøvler som jeg har tenkt å innvie på en solo- alpetur jeg ikke har nevnt noe om ennå
Sokker, sjal, diverse ullundertøy, fenalår, kaffe, poløl, champagne, og flybillett til Nice. Dessuten ga jeg meg selv litt sykkelgaver: Sykkelcomputer, momentnøkkel og Park Tool sin "Big Blue Book of Bicycle Repair – 3rd Edition".
Sokker her og, pluss et par bøker. Og et 1"pipesett og en cd. Alt i alt fornøyd. Sokkene ble innviet med to timers racertur i dag. Pipesettet og cden skal få kjørt seg i boden når 3.juledag kommer...
En Denon lydsokkel (Denon DT-T100), som virkelig løfter lydopplevelsen, spesielt lyden på film og musikk på TV'n ! Overraskende mye og fet lyd til å være en liten boks som dette. Anbefales !
You never have the wind with you - either it is against you or you're having a good day
Også blitt så "gammel" at det er mer glede å gi enn å få... Gikk litt over styr i år og kjøpte el-sykkel til samboer. Her fra en liten trilletur i dag, og nå kan hun endelig bli med på litt asfalt/grustrening!
jeg fikk mest bøker og canon 50mm f1.8-objektiver. ellers har jeg aldri gjort så mye research før jeg har handlet gaver før, og det gjorde gibort-gleden ekstra stor og det så ut som at jeg traff bra hos mottakerne
Jeg fikk et flott bilde, Foam Lance, flott jakke og min brors mikrobryggede øl i 4 forskjellige slag samt en flott julekveld med familien. Svoren ble sprø, kvelden ble reddet.
Fikk masse flott. Fikk feire julaften sammen med mor på ei lita hytte uten strøm. Av mer materielle gleder fikk jeg et utrolig fint verktøyskap fra Fosen Tools av far. Eller en modul av det som kan bli et stort skap en dag. Dette er kvalitet.... Utrolig bra gave da det alltid er noe nytt å kjøpe til det til bursdager etc.
Fikk tempohjelm, oakley slalombriller og 2xu thermal kompresjonstights, og en del mer! Kjøpte meg førjulsgave til meg selv. Boka viljestyrke av Dag otto lauritzen, som jeg fikk signert
El-gitar og Rocksmith 2014. Så nå skal jeg lære meg å spille gitar. Faktisk er det overraskende moro, og veldig motiverende når man kan "jamme" med til ordentlig sanger, selv om man bare spiller en note her og der. Men jeg føler meg som en rockestjerne, og det er det viktigste. Rocksmith fungerer virkelig for å motivere en nybegynner.
Jeg holdt meg til Erna sin oppskrift og ønsket meg vin og bøker. Det fikk jeg. Og så hadde jeg kjøpt to par ski og støvler til meg selv :-) Dyrt å konvertere fra telemark til fast hæl...
Fra meg selv: Fatbike Fra min fru: løpebrodder (fungerte overaskende bra), glass for mørkt og sterkt øl samt guidet sykkeltur lørdag etter CES i Las Vegas Fra mine to sønner: GT6
"The more false we destroy, the more room there will be for the true." - Robert Green Ingersoll
Jeg fikk Backline, Bike og Powder magazine av meg selv.
Ellers spagavekort, pølsetermos, noen halvstygge gensere og en t-skjorte med teksten "Skiing dad". Samt et fullt baseballsett som sannsynligvis blir regifted neste jul.