Hva er inn av rå carbon farve eller matt sort?? Har fjernet alt av klistremerker å sitter igjen med bare ren carbon.. Så må den vel behandles med et eller annen.. klar lakk som mattes eller matt sort lakk....
Re: Stealtlook. Rå Carbon eller matt sort
[Re: Tyrhaug]
#172660621/12/201318:31
Rå karbon er jo litt "kina-vare". Ut fra bildene i 2013- og 2014-trådene (vis meg din sykkel) ser matt stealth med noen fargeinnslag til å være trenden fremfor rå karbon med klarlakk.
#172661621/12/201319:09
Ren carbon på hele ramma ja, var en del sår i lakken så fjerna like gått alt inklusiv klistremerker. . jo den ser kanskje litt" kina aktig "pr dags dato ja:) Å det kan vi jo ikke ha...
#172661821/12/201319:42
Hvis matt svart er kinesisk stil har hele sykkelbransjen gått på en smell i år. Jeg synes ren karbon kan være fint, men da må resten av sykkelen stå i stil. Matt svart passer til "alt".
"To prepare for a race there is nothing better than a good pheasant, some champagne and a woman." -- Jacques Anquetil
#172692923/12/201308:48
matt svart med en farge som accent er fett, gjerne en litt hard(les knall) farge skulle jeg fiksa opp en sykkel ville det blitt matt svart med Gul eller oransj som accent farge. selvom gul egentlig er "freda" så hadde jeg gitt en brei faen i det:D
Liker veldig godt matt sort med karbon som viser gjennom. Så blanke dekaler Blir jo ekstremt kjedelig egentlig. Beste er jo orginal dekaler, eller tilsvarende synes jeg..