Antagligvis den beste barnesykkelen som finnes; ISLABIKE 20 BEINN Small selges da guttungen har vokst seg ut av den og går over på 24" neste år. Det selvsagt på en Islabike det og.
Spec finner du på Islabike sin
hjemmeside Fargen er blå
Det er en skade i lakken. Jeg var uheldig og parkerte sykkelen under et spann med lakkfjerner som desverre var lekk. Dette drypp ned på ramma og skallet av deler av lakken. Har pusset det ned til alumniumet uten å gjøre noe mer. Resultatet ble faktisk ganske tøft og guttungen har ikke klaget etterpå selv om det var endel tårer der og da.
Har ikveld montert nytt kranklager som jeg har kjøpt fra Islabike. Sykkelen har vært lagret innendørs og har vært flittig brukt i 2 sesonger. Ingen slark, kun ett slitt bakdekk som lett skaffes på din LBS.
Pris 1800,- . Kan avtale å møtes i Osloområdet eller deromkring. Jeg sender ikke. Skal forsøke å ta et bilde i morgen på dagen når det er bedre lys. Hvis noen må ha nå så send meg en PM med ditt mobil eller mailadresse så sender jeg bilder ikveld (mobilbilder)
Så, ser du etter julegave til ditt barn. Her er den. Bedre barnesykkel får du ikke.