Litt i overkant mange sykler i boden om dagen og det er ikke alle som får komme seg ut og leke noe særlig lengre.
Selger derfor min GT Force 1.0 fra 2010, denne har vært med på mye moro, men det er fortsatt mye liv igjen i den, tråkkeffektiv som bare det, høyt krankhus også, så fin klaring av kjipe steiner. I år er den kun blitt syklet av samboeren min, men den er litt stor til hun og da må den få seg et nytt hjem.
150 mm vandring både foran og bak, Fox Float 32 R gaffel med 15 mm. aksel og RP23 bakdemper med grønne enduro-nållager fra RWC.
Gjennomført XT-utstyrt, men noe er blitt byttet ut/oppgradert underveis.
Krank: SLX 2x9 med bashring
Hjul: Nukeproof Generator bak, Mavic 719 foran.
Sete: Godt brukt Fizik Gobi eller pent brukt WTB Silverado.
Styrelager og kranklager: Hope
Bremser: Shimano XT med 180 mm skiver foran og bak, grønne stålomspunne slanger.
Dekk er godt brukte Kenda Nevegal, 2,3" bak og 2,5" foran. Kan sende med et helt ubrukt Maxxis Ardent 2,1" også hvis ønskelig.
I cockpit er det styre og stem fra Ritchey.
Kan selges sammen med enten gode XT-klikkpedaler, eller godt brukte og ganske slitte Time-plattform-klikkpedaler.
Prisantydning blir 5000,- kan sikkert diskuteres masse og evt. kan lavere bud aksepteres hvis du er dritrask og gjør ting veldig enkelt for meg.
Sendes helst ikke, men i så tilfelle blir det på kjøpers regning mot postoppkrav og ganske mye høyere krav til prute-evne hvis prisen skal gå ner

Sitter reverb-senkepinne på sykkelen nå, beholder den helst til fatbiken, men du kan få den med for 1500,- ekstra.
Skambud er ikke noe vits, kan bare bytte ramme og bygge kjempemorsom langbeint singlespeed-pendle-hardtail hvis den ikke blir solgt

Bilde var det også ja, legger ved noe ubrukelige bilder jeg har på telefonen inntil videre bare, kan fikse bedre når jeg kommer hjem