Dynafit Stoke m/Radical ST

Et par pent brukte Dynafit Stoke 182cm påmontert Dynafit Radical ST bindinger selges. Det følger selvsagt med Dynafit sine egne lettvekts feller med skiene. De er montert til 299mm såle, men dette er ikke noe problem å endre på da skiene har predrillede hull som gjør at man lett kan endre på hvor man ønsker å ha bindingene montert.

Skien er en lett toppturski med god bredde som gjør at den flyter bra i løssnøen. Den fungerer likevel bra også i hardere forhold og takler det meste. Målene lyder 130/106/120. Vektene er bare 1645g pr ski

Selges for 4000kr

Polar RCX5

Klokke og G5 GPS sensor selges rimelig. Klokken er brukt ca et år eg har vært et flott treningsverktøy for meg. Har nå gått over til en dedikert sykkelcomputer og dermed ikke behov for denne lenger.

Selges for 1200kr

Canon 7D

Selger et pent brukt Canon 7D da jeg ikke lenger har behov for et så avansert kamera.

18 megapikslers APS-C CMOS-sensor.
Opptil ISO 6400 (H: 12 800).
Serieopptak med 8 bilder/sekund.
Film i full HD.
19-punkts AF med stort område.
To DIGIC 4-prosessorer.
7,7 cm (3,0 tommer) Clear View II LCD-skjerm.
Intelligent søker.
iFCL-målesystem.
Integrert Speedlite-sender.
Har også batterigrep, to batterier og lader som følger med.
Selges for 6000kr

Canon 24-105 F4

Selger et lite brukt Canon 24-105 F4 objektiv da jeg går bort fra Canon DSLR.

Følger med Canon skinnpose til transport.

Objektivet ble kjøpt brukt i fjor, er uten riper i linsa.

Selges for 5500kr

K2 Darkside 174cm med NTN

Rå pudderski påmontert NTN bindinger selges rimelig! Ikke veldig mye brukt, relativt bra såle uten mye sår. Testvinner i Fri Flyt.
Har målene 156 - 128 - 144   mm 

Selges for 1500kr!!!

Fischer SC Skate

Rimelig skøyteski, 187cm og kjøpt til person på 75kg

Selges 500kr

Rossignol X-ium klassisk

198cm - kjøpt til person på 75kg (halvvektskurve på 1,0-1,1 og fullvekt på ca 0,3. Kan få skrevet ut kurver fra Skiselector ut fra kjøpers vekt.
Ski er mettet med CH10 og står nå lagret med LF6

2500kr

Contour Roam

Enkelt og lite hjelmkamera. Filmer i 1080p og 720p, vanntett ned til en meter og bruker Micro SD minnekort. Man får tak i utrolig mye ekstrautstyr til dette også, i likhet med GoPro. Monteres normalt på siden av hjelm i stedetfor på toppen og ser da mindre dominerende ut på hjelmen. Har en knapp på baksiden som brukes for å sjekke batteri/minnekort status, og en stor bryter på toppen for å skru kamera av og på.

Selges for 1000kr