Det viktigste er passform så du må kun velge en som passer deg. Nå vet jeg ikke hvor stor forskjell det er i geometri på syklene, men det er verdt å sjekke ut. Noen sykler har høy front/lav front, langt overrør eller kort overrør. Nå er det ofte gode tilpasningsmuligheter, men om f.eks. du må sitte høyt så er det bedre å velge en sykkel med høy front slik at du ikke får haugevis med spacere eller et stem som peker rett i været.
Av de tre over så har jeg mest tro på Argon E-112 (siden Unaas var min sponsor i fjor og jeg syklet på en Argon E-118 og har generelt grei kunnskap om Argon 18). Fordelen er også at du får med en bikefitting på kjøpet tror jeg.
Gavia-sykkelen kan være god, men jeg ser ikke for meg at de har svært høy kompetanse eller erfaring med å lage temposykler og at det derfor kan være en del idiotiske løsninger. Det er mer vanlig enn du skulle tro.
Kestrel-sykkelen er vel bedre enn Gavia på kompetanse og erfaring, men utseendemessig så er ikke den "my cup of tea" for å si det slik.
En annen sykkel jeg ville vurdert er Planet X Exocet. Det er den ulitmate "value for money" TT-sykkel i mine øyne.
http://www.planet-x-bikes.co.uk/i/q/CBPX...time_trial_bike