Det er nok kun sesongbetont. Akkurat nå er det mange som nettopp har skaffet seg tjukkas, og sesongen der den passer best er rett rundt hjørnet/allerede her.
Huh? Ironi-detektoren gjorde et lite utslag, men mulig jeg tar feil. Hvis den har rett: Hva er så rart med å samle alt om fatbike i en egen kategori? Nå diskuteres jo hele fatbikes, fatbikedekk, fatbikebling, fatbikepumper, fatbikelykter og fatbikepedaler i "Ymse" (altså både hele sykler, deler og ymse under ett). Om man nå ikke vil ha en egen kategori for tjukkasene så kunne i det minste folk posta i riktig kategori.
Ja, det er aller best å samle alle tråder om alle temaer i én kategori.
Selvfølgelig. Vi må da ha mulighet til å diskutere girkasser for snøskutere i "Deler"-kategorien.
NOT
(men jeg ser fortsatt ingen grunn til egen fatbikekategori - vi har ikke egen kråsskøntri-kategori, egen endurokategori, egen stisykkelkategori, egen stisykkel som også brukes til enduro-kategori, egen endurosykkel som tro det eller ei også kan brukes til vanlig stisykkel-kategori, egen utforkategori, egen singlespeedkategori, egen gnålekategori, egen min sykkel er best-kategori, ingen lite lol den sykkelen der ass-kategori) osv. Jeg synes forresten at jeg kan ha en egen kategori som heter BaronKanon diskuterer sin egen sykkel og om det skal være nok kategorier-kategori der jeg er sjef og ingen andre får være med.)
Jeg synes forresten at jeg kan ha en egen kategori som heter BaronKanon diskuterer sin egen sykkel og om det skal være nok kategorier-kategori der jeg er sjef og ingen andre får være med.)
Ja, det er jo mange andre som har blogger her så hvorfor kan ikke du?
Jeg synes det er altfor mange kategorier her. Vi burde smelle alle trådene sammen i én kategori, så trådene kommer under hverandre, lett tilgjengelig for alle som vil lese. Da slipper vi også slike store problemer som at et tema kanskje er sesongbetont og at kategorien står i dvale og er fullstendig inaktivt helt frem til vinteresesongen begynner siden fatbikes bare brukes om vinteren.
Jeg synes forresten at jeg kan ha en egen kategori som heter BaronKanon diskuterer sin egen sykkel og om det skal være nok kategorier-kategori der jeg er sjef og ingen andre får være med.)
Ja, det er jo mange andre som har blogger her så hvorfor kan ikke du?
Jeg synes det er altfor mange kategorier her. Vi burde smelle alle trådene sammen i én kategori, så trådene kommer under hverandre, lett tilgjengelig for alle som vil lese. Da slipper vi også slike store problemer som at et tema kanskje er sesongbetont og at kategorien står i dvale og er fullstendig inaktivt helt frem til vinteresesongen begynner siden fatbikes bare brukes om vinteren.
Frekventerer du mye på happyMTB?
Nja, foretrekker å gå inn på mine få utvalgte interessante kategorier på mtbr et par ganger i måneden og se om det er kommet noe nytt/spennende.
Skjønner hva trådstarter mener. Det har blitt nærmest umulig å følge med her inne. Og det gjelder ikke bare fatbike. Jeg har gitt opp. Men flere kategorier hjelper neppe. Hva med en maksgrense på 5 innlegg pr dag pr bruker? En håndfull brukere poster jo 30+ om dagen!
PS! Forslag om begrensning er ikke alvorlig ment, men enkelte bør innse at man ikke trenger å svare i alle trådene....
Skjønner hva trådstarter mener. Det har blitt nærmest umulig å følge med her inne. Og det gjelder ikke bare fatbike. Jeg har gitt opp. Men flere kategorier hjelper neppe. Hva med en maksgrense på 5 innlegg pr dag pr bruker? En håndfull brukere poster jo 30+ om dagen!
PS! Forslag om begrensning er ikke alvorlig ment, men enkelte bør innse at man ikke trenger å svare i alle trådene....
Sånn. 4 innlegg igjen idag...
Give my love to all my brothers and sisters in mediocrity
Færre innlegg, kortere tråder, bedre oversiktlighet, større mulighet for å finne svar og dermed slippe å opprette ny tråd om tema som allerede er belyst i en 2 km lang tråd, kanskje? Innleggsdiare har alt med saken å gjøre, men jeg er kanskje bare en gammel grinebiter som har det for travelt til å henge med ;-)
Er litt enig i at de kanskje ikke trenger en egen kategori. Men om tjukkasene ikke skal ha en egen kategori, så kunne vel folk i det minste poste i de relevante kategoriene som allerede finnes. Nå står (nesten) alt om fatbike i "Ymse", selv om mye av det egentlig handler om deler.
hvorfor det, skrives det så mye om disse og er det som skrives så spesielt relatert kun til den type sykler at det ikke kan være i en felleskategori?
Like mye som fatbike mener jeg. Det kommer jo hele tiden spørsmål om hvilken rittfulldemper, sykkel til "litt trening og birken", etc. Så absolutt like relevant, bare ikke på denne årstiden.
hvorfor det, skrives det så mye om disse og er det som skrives så spesielt relatert kun til den type sykler at det ikke kan være i en felleskategori?
Like mye som fatbike mener jeg. Det kommer jo hele tiden spørsmål om hvilken rittfulldemper, sykkel til "litt trening og birken", etc. Så absolutt like relevant, bare ikke på denne årstiden.
Ok, så da har vi følgende "behov" for kategorier: - Rittfulldemper - Ritthardtail - 29-ere - Hype - Ikke hype - enduro-sykler - grussykkel - cx som brukes til grussykling - cx som brukes til pendling - pendlersykkel som ikke brukes til noe annet - terrengsykkel som også skal brukes til pendling - Dekk - piggdekk - klissedekk - stidekk - ritt-dekk som ruller dritbra - gjørmedekk - stisykkel for ritt - ultrabirkensykkel - 9-delt og 10-delt passer ikke sammen. Nei, det gjør det ikke.
Nå fremstår du litt usaklig. Ingen har forslått kategorier for slike enkelttemaer, og at det opprettes én kategori for noe som diskuteres mye betyr ikke at man behøver kategorier for ethvert snevre tema som ikke omtales like mye og som faller godt innunder andre felleskategorier.
En burde ihvertfall hatt en egen tråd om skraping av is på bilvinduet! Feitsykkel er vel det kanskje solgt 100 av her i landet, og som min påstand vil dette gå like fort over som internett.