Akkurat ferdig med min første racer, kinakopi ramme kjøpt brukt her på forumet satt på komplett 105. Hadde tenkt til å lakkere den for å slippe hets fra stilpolitiet, men har ikke hjerte til å kludre det til.
Fake R5 med kombipedaler og 105-gruppe. Tror nok du blir busta for den
hehe, føler at jeg ikke hadde noe valg, det er litt som harry damer med silikontits og nok brunkrem til å male en vegg, man kan være så moralsk man vil men får man sjansen til dra med seg svineriet hemmat så gjør man jo selvsagt det
hadde jeg vært deg hadde jeg fjernet klistremerkene. sparer deg for mange kleine samtaler med medsyklister.
"hey, feit R5! "takk!" "alltid hatt lyst på en sånn selv men har ikke råa.. litt rart å ha 105 på en sykkel til 30-40k kanskje? hva ga du for din?" "eehm, knappe 4000" "attehæ?" "ja, det er ikke en årntli Cervelo, det bare ser slik ut. Så'e... jada neida så det"
hehe, akkurat på grunn av den kleine samtalen at jeg kjøpte inn en boks plastidip, spesielt når man sykler med impotører o.l. Finne ingen morsomme variasjoner av Cervelo da, ala "Chinarello dogpoo"?
Det er forresten ikke klistremerker men lakkert, tilogmed krankhuset er BBright, så noen som har tatt seg tid med kopien (kan jo ha på svart tape da)
hehe, føler at jeg ikke hadde noe valg, det er litt som harry damer med silikontits og nok brunkrem til å male en vegg, man kan være så moralsk man vil men får man sjansen til dra med seg svineriet hemmat så gjør man jo selvsagt det
Meget bra bidrag til lørdagsunderholdningen.
Har du en analogi til den kleine samtalen med medsyklister også ?
Meget bra bidrag til lørdagsunderholdningen.
Har du en analogi til den kleine samtalen med medsyklister også ?
siden jeg er på den tredje(og siste) koseølen kan jeg jo gjøre ett forsøk..
Å fortelle en tilfeldig person at sykkelen han synes er så fin ikke er ekte, er som å fortelle at du har ligget med hu dama i "Black eyed Peas". for så at det senere i samtalen kommer frem at det var før hun ble kjent og mens hun var avhenging av crack.
Å sykle med en fake Cervelo sammen med noen som importerer samme merke, er som å fortelle en veninne at du foretrekker prostituerte.
Etter å ha sett og erfart hvordan mange av de som selger falske merkevarer opererer synes jeg det er forkastelig å se at folk faktisk kjøper slike varer. Ikke bare bidrar det til å støtte kriminell virksomhet, det er samtidig respektløst og direkte uansvarlig oppførsel av hensyn til ditt eget liv.
Husk også at det er ulovlig å omsette falske merkevarer
Etter å ha sett og erfart hvordan mange av de som selger falske merkevarer opererer synes jeg det er forkastelig å se at folk faktisk kjøper slike varer. Ikke bare bidrar det til å støtte kriminell virksomhet, det er samtidig respektløst og direkte uansvarlig oppførsel av hensyn til ditt eget liv.
Husk også at det er ulovlig å omsette falske merkevarer
Kjenner at jeg blir litt uvel egentlig... Det er ikke bare sitt eget liv han gambler med - tenk en massevelt i et (tur)ritt!
Trenger ikke være dårlig fordi det er Kina ramme. Har opplevd rammebrud på en klissny (3 mdr. gammel) Ridley toppmodell mitt i et gateritt i Norges Cup.
OT: Veltene skjer pga. dårlige ryttere ikke pga. dårlig materiel, bortsett fra de apekattene som ikke klarer å bytte cleats og mister festet i pedalene, set det ofte.
Enig i at det er dårlig stil med fake ramme. Folk som kjøper fake ER fake! Tipper han har " Rolex" på armen og dama "LV" veske kjøpt i Thailand.
Du "daniel_aack" må ikke endre emnetittelen på tråden! Det ødelegger alle emnefelt etter innlegget ditt! Jeg har endret tilbake til "Vis oss din 2014 Racer!"
Dette er min første racer, 2012 Specialized Tarmac SL3,innkjøpt pga et tilbud som var godt til å ikke slå til på. Står for øyeblikket med terrengpedaler, men landeveispedalene ligger klare i boden. Jeg gidder ikke bruke verdifulle sykkeltid på cleat-innstillinger nå. Jeg tror minst en spacer skal av. Det er utrolig arti å "fly" med racer, men terrengsykkelen blir fortsatt mitt primære verktøy.
Ang bildet: Beklager for stygg, skitten og intetsigende bakgrunn, og helt sikker tusen brudd på fotografireglene. Jeg har ihvertfall fjernet den gule flaska og satt kjedet på storklinga.
Og her er min for året. Var vel egentlig ikke plan å bytte i år, men så kom man over denne C'dale rammen da. Har vel en liten forkjærlighet for C'dale, kanskje også fordi Cannondale er en av dem som er best til å utnytte karbonets unike egenskaper. Forrige generasjon Scalpel osv.
Rammesett under kilo'n! Satt opp med Enve/DT240 og Vittoria Pave 27, Clavicula krank, AX setepinne, KCNC bremser, DA 9070 Di2 gir, Zipp styre, Extralite stem, eget (nytt!) sete. Speedplay titan pedaler. Totalvekt 5,4 kg!
Det er noe spesielt å sykle noe som er så lett, utrolig stivt, og på toppen av alt har komforten som 27 mm tubular gir, sammen med en tynn setepinne og sete med fleks.
Det er Fizik. Kjøpt hos Sørensen Sykler. Dem har mange varianter.
Blir nok Jotunheimen Rundt, men blir å bytte hjul til (tyngre) alu clincher. Dette i tilfelle regn. Liker ikke bremse egenskapene til karbon felg ringer..
Så får jeg heller legge på en kilo bly om noen skulle krangle :-)