Dette er vel litt på kanten siden det hverken er en 2014-modell, eller en ræser. Men det er i alle fall det jeg har tenkt å BRUKE som racer i år. En Trek Ion CX 2013 kjøpt hos min LBS. Veid til 9,4kg med pedaler og flaskeholdere. Planer fram til våren er: Ekstra hjulsett til landeveisbruk (har lyst på noe som ser litt aero ut, barnslig og vet det, men ender nok opp med et ultegra-sett), sannsynligvis med ultegra-kassett. Utstyret ellers er standard 105 + FSA krank. Sadelen kjennes noe myk ut til lv-bruk, så det er ikke umulig det ender med ny og lettere sadel/setepinne. I tillegg må jeg vel jobbe meg nedover med stemmet, får se hvor vi havner. Jeg mener dette er en fantastisk god ide, fordi selv om Nord-Norge ikke mangler fjell, har vi ikke så mange (asfalterte) veier som går opp på dem. Jeg kan sette meg på sykkelen og klatre 500 høydemeter hjemmefra, men det er på grusvei. Jeg gleder meg VILT til å skli forbi DH-gutta med bukkestyre på vei opp Fagernesfjellet. [img]http://terrengsykkel.no/ubb/ubbthreads.php?ubb=download&Number=91164&filename=trekion.jpg][/img]
Nåja, selv jeg ser at visse grenser må det være. Min tidligere lv-sykkel er en altfor stor Nakamura Criterium med trippelkrank, wellgo spd-kopier, og justerbar stem fra Biltema. Den er nå forvist til rulla, og blir aldri mer å se dagens lys for å si det sånn.. Mitt eneste forsvar er at jeg var ung og dum. Jeg visste ikke bedre!!
Å beklage det vil ikke stoppe forum-raginga mot feilplasserte dekaler på dekk mot ventil. Var jeg deg vile jeg nok ha satt fart mot grensen. Fin sykkel btw lHadde blitt stilig med 3t setepinne og hvitt sete og
"If you are going to die! make sure its in the front of the peloton!" Raphael Geminiani to Jacques Anquetil
If your not sleeping you should be eating.If your not eating you should be cycling
Å beklage det vil ikke stoppe forum-raginga mot feilplasserte dekaler på dekk mot ventil. Var jeg deg vile jeg nok ha satt fart mot grensen. Fin sykkel btw lHadde blitt stilig med 3t setepinne og hvitt sete og
Ja vil nok komme enkelte oppgraderinger i løpet av våren (få den litt lettere og evnt wattmåler). -ang dekaler, så er det litt vanskelig å få til iom det er pariser/pave eg ruller på..... men ja, mange stilpolitiske feil å finne..
Jeg gjemte unna stisykkelen min et par uker på kontoret da jeg kjøpte den. Det var ikke populært. så nå innrømmet jeg alle forhold før middag og visste frem finnannonsen for syklene som må ut av boden
Hvitt er jo som regel fasiten, men her syns jeg det faktisk ser litt rart og snodig ut. Men jeg er helt sikker på den hadde blitt knalltøff med sort-sort.
Hvitt er jo som regel fasiten, men her syns jeg det faktisk ser litt rart og snodig ut. Men jeg er helt sikker på den hadde blitt knalltøff med sort-sort.
RoyE
Enig. Fin sykkel slik den står, men den blir garantert enda raffere med sort-sort. Og feite hjul
Skulle nesten plastidippa kranken og når du var så godt i gang ;-)
skal love deg at jeg har tenkt på det, men så var det dette med om skoene kommer borti armen, vil da lakken begynne å flasse av.... en mulighet for at jeg prøver meg på ihvertfall armene =)
Svart/svart tenker jeg også. Dårlig erfaring med hvit sete og styretape og trøndersommer.
Superfort: jeg har et par hjulsett liggende i ønskelistene på noen nettbutikker. Må bare finne argumenter om noen skulle oppdage 10k+ i "unødvendige kostnader måneder før bryllupet" (sitat slutt)
noen skulle oppdage 10k+ i "unødvendige kostnader måneder før bryllupet" (sitat slutt)
er helt sikker på at du kan få fotografen/kakeleverandøren/dressleverandøren/lokalet du skal ha/alkoholen ++ til å legge på noen tusen hver på "kvitteringen"