Etter nesten 1200 innlegg på "Vis oss din 2013 Racer!" er det på tide å innse at snøen legger seg på veiene og at grunnlaget for 2014-sesongen begynner nå! Så vis frem vidunderet du skal olje opp og pumpe luft i dekka på for å nyte lange, episke turer i kort/kort og bare medvind.
Jeg starter ballet med mine to som er de samme som for 2013 selv om den ene kom såpass sent på året at det er i 2014 den skal sykles skikkelig inn. Stål, Campagnolo og pariserdekk er stikkord for Anderz i 2014 som 2013:
Etter nesten 1200 innlegg på "Vis oss din 2013 Racer!" er det på tide å innse at snøen legger seg på veiene og at grunnlaget for 2014-sesongen begynner nå! Så vis frem vidunderet du skal olje opp og pumpe luft i dekka på for å nyte lange, episke turer i kort/kort og bare medvind.
Jeg starter ballet med mine to som er de samme som for 2013 selv om den ene kom såpass sent på året at det er i 2014 den skal sykles skikkelig inn. Stål, Campagnolo og pariserdekk er stikkord for Anderz i 2014 som 2013:
Den Speedvagen-saken syklet jeg forbi 2-3 ganger på Hardangervidden under årets Voss-Geilo. Veldig fin sykkel.
Øverste sykkel er en 2013 Speedvagen Road lakkert i Surprise ME! Denne er spekket med Campagnolo Record EPS med Campagnolo SRM krank og PowerControl 7, Enve SES 3.4 tubular med Veloflex Carbon, Specialized Romin S-Works sal og Speedvagen PRO integrert styre/stem.
Nederste sykkel er en 2010 Speedvagen Road lakkert i Surprise ME! Denne er spekket med Campagnolo Super Record (2013), ee cycleworks bremser, Enve styre, 3T ARX Team stem, Specialized Romin Pro sal og her avbildet med MAvic R-SYS SLR tubular og FMB Competition CX 25mm.
Sitat: Valentino
To praktfulle sykler smakfullt fotografert. Herfra går det kun utfor med tråden er jeg redd.
Sitat: El Pedro
Du har vunnet "Bike of the year 2014".. Gratulerer!
Sitat: Jahlbye
Fantastisk!
Takk og atter takk. Smaken er som baken så jeg oppfordrer alle til å vaske over sykkelen sin og ta et fint bilde med kameraet man har. Og det er mye artigere å se bilde av virkelige sykler enn et katalogbilde av en sykkel som kommer (kanskje) i mars.
Sitat: bogey
Den Speedvagen-saken syklet jeg forbi 2-3 ganger på Hardangervidden under årets Voss-Geilo. Veldig fin sykkel.
Takk for det. Både rytter og sykkel gjennomførte Voss-Geilo ja. Flott ritt i fint vær
Fine sykler, alle sammen. Sykkelen min for 2014 er bestillt, men sparer meg for å legge ut ett katalog bilde. Nå gjelder det bare å godsnakke med pappa ang. noen tublar høyprofilshjul...
Desverre blir denne sesongen dyr iom at jeg skal ha meg temposykkel også...
Må si at tilsvarene så langt har vært riktig så tilfredsstillende. Skal gjøre mitt beste (som ikke er allverden, ref. landevei.no) når jeg får skrudd i hop min egen.
Kjetil Bjarne Wallentinsen Haaland Attaché culturel à Landevei et landevei.no. Moderateur på Landeveisforumet Facebook Twitter: @landevei
Ouch! Rammene begynner på rett over 20K og regner du over hva en Record EPS gruppe, Campa SRM og Enve 3.4 koster og plusser litt på toppen for venner og bekjente så er vi sikkert ikke langt unna. La oss bare si at den er låst (svært godt) inne på en annen adresse enn der jeg bor...
....Sykkelen min for 2014 er bestillt, men sparer meg for å legge ut ett katalog bilde. ....
Hei, hvilken sykkel har du bestilt?
Veldig pene sykler i denne tråden. Hva koster en Speedvagen med ditt oppsett Anderz?
Jeg bestillt meg en Merida Reacto 906 med Sram Force 22. Klubben min inngikk en avtale med Merida så får den til en god pris. Skulle gjerne hatt Reacto 907, men den tas ikke inn på det norske markede pga sen levering på Ultegra 6870 Di2...
Skjønner fanken ikke hvordan jeg årdner med de derre URL greiene... Så det får bli på denne måten... Peugeot = sykle til bakeren Bianchi = sykle til Paris 2014 Diamant = sykle ritt
Husker jeg tenkte at "dette må være verdens fineste racersykkel" da jeg så Speedvagen 2010 første gang, og at det måtte være umulig å toppe. Usikker på om 2013 gjør det, men den tangerer i hvert fall (og det til tross for at jeg synes turkis er en grusom farge). Lekkert, rett og slett.
Kommer noe nytt til meg i februar, men ser an nivået på tråden da om det blir aktuelt å legge ut bilder...
Ouch! Rammene begynner på rett over 20K og regner du over hva en Record EPS gruppe, Campa SRM og Enve 3.4 koster og plusser litt på toppen for venner og bekjente så er vi sikkert ikke langt unna. La oss bare si at den er låst (svært godt) inne på en annen adresse enn der jeg bor...
Hehe.. Skal vel egentlig være ganske kreativ får å få det særlig dyrere..
Jeg bestillt meg en Merida Reacto 906 med Sram Force 22. Klubben min inngikk en avtale med Merida så får den til en god pris. Skulle gjerne hatt Reacto 907, men den tas ikke inn på det norske markede pga sen levering på Ultegra 6870 Di2...
Gratulerer!!! Høres ut som en megabra sykkel :-) Gleder meg til å se bilder av den!!
hahah... jeg forstår. Lekker er den ihvertfall :-) Nydelig fargevalg på begge!!
Hehe. Min første tanke var at hvis jeg hadde eid de der, så hadde jeg ALDRI lagt de ut her.
Jeg husker vagt at jeg var noe negativt innstilt til fargevalget på Speedvagen`en, og ser nå at sykkelen ser betydelig bedre ut i virkeligheten(selv om den gamle fortsatt er finest). Dette er jo bare rått Anderz.
Får jeg fingeren ut blir kanskje min gamle Braun relansert i ny farge i løpet av noen måneder.
Denne grinda ble innkjøpt i sommer, nærmere bestemt en Bianchi Sempre Pro. Etter div. tilpasninger har jeg begynt å finne oppsettet som passer meg best, og slik vil den nytes i 2014. Et par stilpolitisk og fototeknisk høyst ukorrekte bilder fra Tenerife forrige uke, hvor den fikk sin eksamen i både klatring og unnakjøring. Avfotografert mellom Granadilla og Vilaflor, for den som har tatt turen. Både sykkel og syklist var i dette tilfellet rigget for heldagsturer i ukjent lende, så vennligst bær over med salveske, mobilholder osv.
En belgier ved nabobordet på en utekafe kunne for øvrig stolt meddele meg at han hadde maken, dog i celeste-grønt. Men jeg synes ikke svart med celeste detaljer ble så halvgærnt heller. Bildene får meg i hvert fall til å lengte til våren.