Hei, forum
I forbindelse med en tv-serie som jeg jobber med er jeg på jakt etter folk som åpent kan stå fram med sin misunnelse overfor et annet menneske de kjenner. Vi er ute etter flere eksempler der noen uttaler at de er misunnelig på klassekameraten, arbeidskollegaen, venninna, treningspartneren eller liknende.
I og med at (vi) syklister bruker mye tid, fokus og penger på sykler, utstyr og tråkking tenkte jeg å høre om det er noen her på forumet som kan bli med på dette og fortelle kort om sin misunnelse. Dette skal ikke være være noe som stikker så veldig dypt - det er ikke sjalusi vi er ute etter. Det jeg tenker på er mer sær og sykkelrelater misunnelse. Som å være misunnelig på sykkelkompisens nyeste bakskifter, bestetid opp til Tryvann, evner til å mekke sykkel, dyre rulle eller noe annet som man nesten må være over gjennomsnittet sykkelinteressert for å kjenne på.
Vi vil ha med både den som misunner og den som besitter gjenstanden/egenskapen som den andre misunner.
Opptakene vil bli brukt til en av programmene i en ny sesong med "Typisk deg" på TVNorge med Petter Schjerven.
Så hvis du er litt misunnelig og kan tenke deg å bli med på opptak, så send meg en PM, en mail eller ring meg. Opptakene skal gjøres førstkommende torsdag (14/11) ettermiddag/kveld.
Takk for oppmerksomheten!
Håkon Bolstad
hakon@teddytv.no
40872029