I dag ble sykkelen stjælt på vei til jobb. Dette var en Specialized Enduro fra 2008. Ikke den dyreste sykkelen i gata med andre ord, men allikevel DRIT IRRITERENDE (Beklager caps-lock, må bare få det ut).
Nå er jeg med andre ord på jakt etter en ny stisykkel, men er usikker på hvilken. Vil gjerne kjøpe brukt, og er nyfiken på å prøve 29" eller 650b, men ingen av disse kriteriene er ufravikelige.
Når det gjelder pris er jeg åpen for det meste. Kjøper gjerne noe brukt til 15k, men kan ta meg råd til det som måtte friste dersom det dukker opp noe jeg ikke kan motstå. Kan sette en imaginær grense på 50k for ordens skyld.
Enduroen som ble stjælt erstattet i sin tid min forrige Enduro, og jeg har vært veldig fornøyd med stabiliteten og vandringen. Neste sykkel kan gjerne være litt grovere for mulighet for litt heisbasert kjøring, men ikke en ren DH-hoj, siden jeg gjør det aller meste av syklinga på sti.
-Alle forslag mottas med takk.
Dersom noen har noe brukt til salgs er jeg 185 høy. Dersom noen kommer over en stjælt Enduro (man ser det sikkert på den at den er stjålet) gir jeg gjerne et par lapper for å få den tilbake -alternativt gir jeg 10 000 for identiteten til tyven.
/Laurids