Jeg følger ikke med på nevnte program, men det hender jo man svipper innom på fredagen. I dagens program hadde de skrapa sammen noen halvstødige artister fra MGP, det får da være grenser, Ivar Dyrhaug, programmet har gått ut på dato og norge har ikke nokk syngende kjendiser til sesong 22...
I dagens program hadde de skrapa sammen noen halvstødige artister fra MGP, det får da være grenser, Ivar Dyrhaug, programmet har gått ut på dato og norge har ikke nokk syngende kjendiser til sesong 22...
Halvstødige artister fra MGP? Så vi samme program, jeg så bare vinnere av MGP Junior, de tvillinggutta er vel knapt ti år gamle og burde slippe bli sammelignet med profesjonelle artister, flott at de tar med en kveld for kidsa, *thumbs up*
I dagens program hadde de skrapa sammen noen halvstødige artister fra MGP, det får da være grenser, Ivar Dyrhaug, programmet har gått ut på dato og norge har ikke nokk syngende kjendiser til sesong 22...
Halvstødige artister fra MGP? Så vi samme program, jeg så bare vinnere av MGP Junior, de tvillinggutta er vel knapt ti år gamle og burde slippe bli sammelignet med profesjonelle artister, flott at de tar med en kveld for kidsa, *thumbs up*
For all del, gutta kan sikkert synge, tenker mer på hele konseptet for programmet som begynner å vaskes godt ut....
For all del, gutta kan sikkert synge, tenker mer på hele konseptet for programmet som begynner å vaskes godt ut....
Det kan så være jeg er ikke nødvendigvis uenig i det, ser bare ikke hva en kveld for og med kidsa som faktisk leverer har med saken å gjøre som eksempel og argument på det.
Hos oss ble Skavlan kuttet ut for mange år siden. Beat for beat var vi lei for to tre år siden det også. I år kuttet vi ut nytt på nytt også. Det er blitt alt for kjedelig. Kona ser på senkveld etter jeg har lagt meg. Eneste jeg ser på TV2 er sykkel og Bonanza. Takk for getboksen hvor man kan ta opp det man vil se og se når det ikke er noe annet å se på.
Tror aldri jeg eller noen i huset her har sett hele "gullrekka". Skavlan har jeg sett bruddstykker av, grusom fyr. Beat for beat er vel for samme klientellet som ser trim for eldre? Senkveld har vel noe bra men ikke nok til å fylle et helt program. Men gærne Ivar er bra!
Ønsker å kjøpe : Campa krank, 172,5. 2015 modell. Kompakt/semikompakt Chorus eller bedre.