Hei!
Jeg skal selge trondheims fineste mekkebod, lokalisert i Fagerlia, Trondheim: Aaengveien 13
(link til kart). Her får du ca 8kvm meget praktisk sykkel/skiverksted med utsikt til trondheimsfjorden! Boden selges med benk klargjort for Park Tool TS2.2 hjulbyggestativ, kraftige verktøyreoler i stål hvor det ene er låsbart (her kan du låse inne dine flasker med IPA/øl så ikke fruen tar dem), oppheng for fire sykler, hyller & flotte lagringsbokser i tre samt 10cl med Fox float fluid.
Med på kjøpet kommer det masse bodplass; i tillegg til mekkeboden følger enda en romslig bod på 8kvm, ¼ av stor fellesbod ca 5kvm, felles vaskerom tilknyttet et ekstra felles lagringsplass/tørkerom på 8-10kvm.
Det følger også med en flott 3-roms leilighet med trondheims aller flotteste utsikt!Beliggenheten er helt øverst i Fagerlia intill marka, et svakt steinkast nedenfor strandlinja. Det er en egen etablert “privat” sti bak huset som kobler deg rett inn til smørøyet i trondheims stimekka
(link til stikartet). Leiligheten er på 57kvm bruksareal som er svært godt utnyttet; åpen stue/kjøkkenløsning, to akkurat passe store soverom og et pent flislagt bad. Oppvarming med effektiv vedovn samt mye gratis varme fra naboene i etasjen under. Store vinduer som slipper inn mye lys og gir fantastisk utsikt, men til tross for dette er det ingen innsyn fra gaten eller andre hus!
For stisyklister er beliggenheten et kapittel for seg selv, tar med noen sitater fra andre forumbrukere:
Dette er perlebeliggenhet! Hver gang jeg sykler gjennom Fagerlia slår det meg at det er stedet i Trondheim jeg helst kunne tenkt meg å bo. Her kan man bombe ned fra Geitfjellet og avslutte med nose wheelie i sin egen hage, jekke en øl og styrte den lenge før adrenalintåka har lagt seg.
Enig, enig... Og så er det kun et steinkast unna stedet man spiser seg halvt fordervet på klubb og duppe som man skyller ned med lunken pils mens man ser etter spøkelser; Tavern. Dessuten kommer det kanskje sykkelheis opp Steinberget, og vips så er det svettfritt å sykle hjem fra byen.
Leiligheten blir annonsert de nærmeste dagene, link kommer. Selger kun fordi jeg skal forflyttes til nordligere breddegrader, hvis ikke dette var tilfelle ville jeg aldri flyttet fra Fagerlia! For privatvisning ta kontakt på 45200122.
Utsikten fra frokostbordet.
Tidenes mekkebod.
Tidenes mekkebod.
Utsikt
Utsikt