Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Selger mekkebod med 3-roms leilighet på kjøpet

Selger mekkebod med 3-roms leilighet på kjøpet #1706049 29/10/2013 07:03
Kristian_IV Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
Hei!

Jeg skal selge trondheims fineste mekkebod, lokalisert i Fagerlia, Trondheim: Aaengveien 13 (link til kart). Her får du ca 8kvm meget praktisk sykkel/skiverksted med utsikt til trondheimsfjorden! Boden selges med benk klargjort for Park Tool TS2.2 hjulbyggestativ, kraftige verktøyreoler i stål hvor det ene er låsbart (her kan du låse inne dine flasker med IPA/øl så ikke fruen tar dem), oppheng for fire sykler, hyller & flotte lagringsbokser i tre samt 10cl med Fox float fluid.

Med på kjøpet kommer det masse bodplass; i tillegg til mekkeboden følger enda en romslig bod på 8kvm, ¼ av stor fellesbod ca 5kvm, felles vaskerom tilknyttet et ekstra felles lagringsplass/tørkerom på 8-10kvm. Det følger også med en flott 3-roms leilighet med trondheims aller flotteste utsikt!

Beliggenheten er helt øverst i Fagerlia intill marka, et svakt steinkast nedenfor strandlinja. Det er en egen etablert “privat” sti bak huset som kobler deg rett inn til smørøyet i trondheims stimekka (link til stikartet). Leiligheten er på 57kvm bruksareal som er svært godt utnyttet; åpen stue/kjøkkenløsning, to akkurat passe store soverom og et pent flislagt bad. Oppvarming med effektiv vedovn samt mye gratis varme fra naboene i etasjen under. Store vinduer som slipper inn mye lys og gir fantastisk utsikt, men til tross for dette er det ingen innsyn fra gaten eller andre hus!

For stisyklister er beliggenheten et kapittel for seg selv, tar med noen sitater fra andre forumbrukere:

Sitat: Øyvind V
Sitat: GeirK
Dette er perlebeliggenhet! Hver gang jeg sykler gjennom Fagerlia slår det meg at det er stedet i Trondheim jeg helst kunne tenkt meg å bo. Her kan man bombe ned fra Geitfjellet og avslutte med nose wheelie i sin egen hage, jekke en øl og styrte den lenge før adrenalintåka har lagt seg.

Enig, enig... Og så er det kun et steinkast unna stedet man spiser seg halvt fordervet på klubb og duppe som man skyller ned med lunken pils mens man ser etter spøkelser; Tavern. Dessuten kommer det kanskje sykkelheis opp Steinberget, og vips så er det svettfritt å sykle hjem fra byen.

Leiligheten blir annonsert de nærmeste dagene, link kommer. Selger kun fordi jeg skal forflyttes til nordligere breddegrader, hvis ikke dette var tilfelle ville jeg aldri flyttet fra Fagerlia! For privatvisning ta kontakt på 45200122.

Utsikten fra frokostbordet.

Tidenes mekkebod.

Tidenes mekkebod.

Utsikt

Utsikt

Redigert av Kristian_IV; 29/10/2013 13:19.
Re: Selger mekkebod med 3-roms leilighet på kjøpet [Re: Kristian_IV] #1707106 30/10/2013 22:00
perbl Offline
More than words
More than words
Interessant, kan være jeg kommer til å ta en nærmere titt på denne. Ca samme type leilighet som jeg har nå ser det ut til, men betydelig mer praktisk plassering hvis man kan slippe transportetappen ned i bydolpa hver gang man skal på tur i marka ICON_SMILE

Per B.
Re: Selger mekkebod med 3-roms leilighet på kjøpet [Re: perbl] #1707167 31/10/2013 06:58
Kristian_IV Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
Da er visningen satt til førstkommende tirsdag 5. nov. kl 20-21.

Sitat: perbl
Interessant, kan være jeg kommer til å ta en nærmere titt på denne. Ca samme type leilighet som jeg har nå ser det ut til, men betydelig mer praktisk plassering hvis man kan slippe transportetappen ned i bydolpa hver gang man skal på tur i marka ICON_SMILE

Jeg synes du bør ta turen innom! Ta kontakt om du vil ta en kikk før visningen på tirsdag.

Re: Selger mekkebod med 3-roms leilighet på kjøpet [Re: Kristian_IV] #1707247 31/10/2013 09:23
perbl Offline
More than words
More than words
Har du link til et salgsprospekt? Har litt dårlig tid fram til mandagen, da jeg reiser bort til Røros i helga, så spørs om jeg må drøye det til eventuelt å ta en tur på visningen hvis jeg får tid.

Redigert av perbl; 31/10/2013 09:30.

Per B.
Re: Selger mekkebod med 3-roms leilighet på kjøpet [Re: perbl] #1707402 31/10/2013 13:07
erikskon Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Ja, kom igjen folkens det er alltid plass til flere syklister her i Fagerlia. Får vi inn et par stykker til nå så kan vi danne NOTS avd. Fagerlia ICON_SMILE

Re: Selger mekkebod med 3-roms leilighet på kjøpet [Re: erikskon] #1707423 31/10/2013 13:47
Kristian_IV Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
Link til annonse: http://www.finn.no/44930723

Merk: Det kan bli aktuelt å selge med 50% eierandel i et Park Tool TS2.2 hjulbyggestativ!

Re: Selger mekkebod med 3-roms leilighet på kjøpet [Re: Kristian_IV] #1707744 01/11/2013 08:08
O
oyvinsr Offline
Ringrev
Ringrev
O
Mulig å få inn en motorsykkel(115kg) i den boden? Eller er det stupbratt trapp ned?

Re: Selger mekkebod med 3-roms leilighet på kjøpet [Re: oyvinsr] #1707846 01/11/2013 10:29
Kristian_IV Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
Sitat: oyvinsr
Mulig å få inn en motorsykkel(115kg) i den boden? Eller er det stupbratt trapp ned?

Trappa ned til bodene har en "sklie" på siden som forenkler transport av farkoster med hjul betraktelig. Hvis du tenker på vinterlagring av motorsykkel, ikke daglig inn/ut, så mener jeg det er en grei mulighet. Kan nevne at det er god sikkerhet i bodene, spesielt siden vi i huset har rutine på låsing av felles inngangsdør. Du er hjertelig velkommen på befaring hvis du ønsker.

Re: Selger mekkebod med 3-roms leilighet på kjøpet [Re: Kristian_IV] #1707891 01/11/2013 11:42
erikskon Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: Kristian_IV

Merk: Det kan bli aktuelt å selge med 50% eierandel i et Park Tool TS2.2 hjulbyggestativ!

Foreningen som til daglig holder rede på dette stativet har utvidet utstyrsparken til et Park Tool tension meter og adaptere for 20mm aksling. I Fagerlia skal ingen måtte ha skeive hjul ICON_SMILE

Moderator  support