Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Stjålet Intense 5.5 i Sandnes

Stjålet Intense 5.5 i Sandnes #1704884 25/10/2013 19:55
ktodnem Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev
Hei,

Noen måneder før Intensen fyller 10 år, ble den altså stjålet i går, 24. oktober i Sandnes / Austrått-området. De første seks årene ble den brukt nesten daglig året rundt, de siste fire nesten ikke pga travel familietid. Men i topp stand likevel.

Dette er en av veldig få lyseblå Intense 5.5 fra første årsmodell i 2004, sannsynligvis en av bare to i landet, så om man skulle se en lyseblå intense i Rogaland er det helt sikkert min.

Hovedutstyr er FOX 140 gaffel med enduroseals, Roco fjærdemper med NukeProof titanfjær, Hope M4 bremser med 180 foran(uorginal) / bak (orginal), Hope nav bak med bolter, RaceFace stem, KCNC setepinne. Grip shift twister-system. Middleburn duo krank som er skikkelig utslitt. 9-delt gir.

Sykkelen er kanskje ikke verdt så mye i penger, men har veldig stor sentimental verdi, og skulle se frem til en rolig pensjonisttilværelse, kanskje sette en og annen ung karbonjypling-ramme på plass av og til... ICON_SMILE

Jeg setter opp plakat på Rema og Rimi i morgen, i lokalområdet.

På bildet har sykkelen Talas-gaffel, men denne ble byttet til Vanilla.

-KT

Lykkeligere dager, Geilo 2008. Evig eies kun det tapte.

Vedlegg
Redigert av ktodnem; 25/10/2013 20:19.
Funnet! Re: Stjålet Intense 5.5 i Sandnes [Re: ktodnem] #1710637 07/11/2013 15:57
ktodnem Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev
Denne historien fikk lykkelig slutt!

Fikk telefon fra politiet i dag, at de observerte sykkelen nede i sentrum, utenfor en Rimi. Ringte for å dobbelsjekke at det var min, og tok den med til Politihuset. Det ble en litt amputert dag på jobb, og litt senere var gjenforeningen et faktum. Forgiren hadde merkelig nok en hengelås på seg, og bakhjulet eller bakbremsen går litt treigt, samt slark i styrelager. Ingen deler var skrudd av, til og med Burley-festet var på plass.

Jeg har nå alltid vært venn med loven fra før, men nå digger jeg Politiet og øvrigheta ekstra uhemmet. Glad gutt!

-KT

Funnet! Re: Stjålet Intense 5.5 i Sandnes [Re: ktodnem] #1710677 07/11/2013 18:08
Flo Offline
Ringrev
Ringrev
Så bra at det ender godt noen ganger også ICON_SMILE

Moderator  support