På grunn av ufortjent lite bruk og studier, ønsker jeg at sykkelen min får seg en ny eier. Sykkelen det gjelder er en Canfield ¨The One¨, som ble bygd opp våren 2013 og er bortsett fra ei rift i setet - dønn strøken. Ramma ble kjøpt vinteren 2012, den var da ny etter en reklamasjon fra forrige eier. Ramma ble hengende hele 2012 og bygd opp vinter/våren 2013. Er kun brukt en gang i Hafjell og et fåtall turer på Oppdal i sommer. Denne fungerer utmerket til alt fra smale singletracks til grovere utfordringer.Jeg er rundt 1.83 på strømpelesten og den passer meg godt.
Specs: Canfield, ¨The One¨ Rocx Shox Totem RC2 DH, 180mm med overhalingskit Fox Float RP23 Mavic Crossmax SX, fabrikkbygd Truvativ Hammerschmidt FR, med to drev 22T og 24T, X-9 skifter Sram X-9, 2x10 Long cage Sram 10-klingers kassett Avid Elixir 9 Trail for og bak Justerbar setepinne fra styret Cane Creek styrelager Truvativ Boobar styre Crank Brothers iodine2, 65mm Stem Crank Brothers 5050 2 Pedaler Schwalbe Hans Dampf tubeless oppsett
Har også en Fox DHX RC4 som fulgte med da jeg kjøpte den som kan følge med om det er interesse for et lite tillegg.
27.000,-
Har kun et bilde av sykkelen fra før den ble bygd opp, bedre bilder ka taes til helgen da sykkel står på Oppdal.
Den befinner seg altså på Oppdal, men kan fraktes til Trondheim hvor jeg studerer.
Sånn til neste gang kan du klikke på bildesymbolet som ser slik ut: i menyen rett over det feltet der du skriver og legge inn linken du har kopiert i boksen som kommer opp, så vises biledet med en gang. Litt triveligere og enklere for den potensielle kunde, som ikke er meg.
Forøvrig må si at Canfield paralell-link systemet fungerer meget godt over grovt terreng. Har en Jedi selv. Og så er det jo artig at de som utvikler og driver Canfield også er meget habile syklister selv.
Hei, Hvor mye veier den? Jeg er interessert, og om du fortsatt vil selge kan slå på tråden eller sende meg en SMS på førtien førtien åttito tjue. /Laurids