Trenger du noe til vintersykkelen? Kanskje jeg har noe for deg?
2011 Rockshox Recon Gold TK. 26". 120mm Solo Air. Justerbar rebound og lockout. 1-1/8 styrerør kappet til 21cm. 9mm qr. Vanlige bruksmerker. 1000,-
Hjulsett. 26" Framme er en DT Swiss 445D felg med spesh nav og 6 bolts skivefeste (Selges uten bremseskive og dekk). Bak er en Anatomy X 320 felg og ukjent nav med centerlock skivefeste. Her følger 160mm shimanoskive med. 9mm Qr forran og bak. (selges uten dekk) Jeg har tatt av klistremerkene så de ser helt like ut Selger helst samlet, men de kan også gå hver for seg. 400,- per stykk.
SDG I-beam setepinne i karbon. Kappet til 23 cm. 30,9 mm. 300,- SDG I-beam Formula FX. Som nytt! 350,-
Specialized stem, 90mm. 50,-
Shimano SL-M430 Alivio, 3x9-speed, skiftere med Jagwire. 150,-
Shimano FD-M660 SLX, E-type top swing, bottom pull framgir. 50,-
Gaffelen har fungert helt fint. Den har ikke hatt service de to siste årene, men har vært svært lite brukt. Rebound og lockout funker som det skal. Ingen olje- eller luftlekasjer noe sted. Den befinner seg i Oslo.
Jeg har sagt til de som har bydd at det er budrunde til og med onsdag. Høyeste bud for bare gaffelen er nå 900,-
Om noen byr 1000,- for bare gaffelen innen onsdag så får denne personen den.
Men om budet ikke når 1000 innen da, så kan du få gaffel og pinne for 1100 (+frakt) ja.
Må bare presisere at det er I-beam innfeste på pinnen, så du kan ikke bruke vanlig sadel med rails. Alternativt kan du få gaffel, sete og setepinne for 1400?
Så til alle andre, nå må budet være 1000,- for gaffelen, ellers går den og setepinne til Gardsod.
Så det med i-beam opplegget rett etter at jeg postet innlegget, men ja, 1400 høres ut som en super deal om ingen andre skulle by høyere:)
Da har jeg allerede bud inne på 1000,- for gaffelen, men om du går med på 1400(+frakt) for gaffel, pinne og sete så er det ditt Ser forøvrig at jeg har skrevet feil i åpningsinnlegget, sadelen er en "formula tt" som er bedre enn "fx" som jeg skrev først