Selges vel egentlig helst i deler. Men vil du ha hele så er jo det mulig

Sykkelen er bygget opp av en Scalpel 5 ramme og herligheten veier ca 10,6kg som vist på bildet med Crossmax og Rocket Ron. Har et ekstra hjulsett fra Stans satt opp med Furious Fred slangeløst, og då veier den 10,2 med pedaler.
Ramme:
Med Alu hovedtriangel. 2009mod. Bygget opp 2010 fra fabrikkny ramme. Normalt med kabelgniss. BB30 men det er montert adapter for vanlig lager. (kan presses ut igjen)
Vekt ca 2300 gram. Fargematchende setepinne/sete/flaskeholder medfølger.
Lefty 110SL Carbon, trur det er en 2007model. Ble tatt service på Sykkelsenteret i Bergen for ca 1 år siden, men eg synest ikkje funksjonen er heilt 100%. Selges derfor med forbehold om at ny service bør utføres. Var ikkje vekten under 1300gr?
HBO 5000,- for ramme/gaffel/pinne/sete/stem/flaskeholder?
Hjulsett 1: Crossmax lefty, ca 1500gr. 2009 modell (tilgriset av Stansveske på bilder men er strøkne.
HBO eller 2000,-
Hjulsett 2: Crest lefty 1390 gram. Strøkne også dei.
HBO eller 2000,-
Sykkel er lite brukt, kun 10-12 turer pr år pluss Birken. Beklager uvasket sykkel, men det jo slik den skal se ut i virkeligheten
Bilder Bud i tråden. Spørsmål og evnt ekstra bilder du ønsker kan du evnt ta på PM.
Gir og bremser og krank tenkte eg å ha på jobbsykkel. Men er du ute etter komplett sykkel så tar eg imot bud på det også.