Jeg vurderer å selge hytta mi. Det er ei lita ei som ikke er verdt mye. Såpass lite at megler ikke er aktuelt. Tror jeg kanskje kan få så mye som 300K for den da den har 2 mål eiet tomt samt ligger nært vei, parkeringsplass i umiddelbar nærhet (men ikke ved hytta), 50 meter til sjøen og turterreng rett bak. Er et anadromt fiskevann ca 10 minutt gange fra hytta.
Det jeg egentlig lurer på er om noen har gjort dette privat? Hvordan gikk dere frem sånn rent praktisk rundt salget? Tenker da spesifikt på dette med bud og sånt. Jeg har takstmann der i dag slik at jeg på en måte har noe mer håndfast og "formelt" å vise til enn at jeg bare skriver "gammel, i grei stand, noe vedlikehold på påregnes".
Selges da foreldrene mine har ei svær hytte/sommerhus like i nærheten samt at svigerfar har ei "skikkelig" hytte som vi oppfordres til å bruke. Jeg er enebarn så foreldrene mine sin hytte blir min på sikt (om jeg oppfører meg...

) Mao er sannsynligheten for at den jeg har blir brukt veldig liten. Dumt at den bare skal stå og forfalle.