Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

LAST Herb AM 160mm stisykkel. SOM NY!

LAST Herb AM 160mm stisykkel. SOM NY! #1696045 08/10/2013 13:34
K
Kenneth R Offline OP
Kjedelig å være avhengig, ass
OP Offline
K
Se finn.no annonse: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44443947&editAd=true

Kontakt meg på metode via finn.no

Selger min svært lite brukte stisykkel. Sykkelen ble kjøpt ny i Norge i mai 2012, og er brukt rundt 10-15 turer etter dette. Sykkelen er å regne som tilnærmet ny. Jeg fikk sykkelen gjennom en sponsor avtale til innkjøps pris, men ser at jeg likevel kommer til å tape en god del tusen kroner. Derfor har jeg lenge vært tvilende til å selge den, men jeg ser at tiden til å bruke den ikke strekker til da jeg har blitt student.

Hvorfor kjøpe sykkel av meg:
*Jeg jobber som sykkelmekaniker, så sykkelen er i utmerket tilstand.
*Jeg vil være behjelpelig meg oppsett av sittestilling/ dempere, og vil gi veiledning og råd om hvordan dempere skal settes opp etter føre forhold.
*Jeg er 100% ærlig, og kvitteringen følger selvsagt med.

Dette er en utrolig allsidig sykkel, og skulle sykkelparken min bestått av bare en sykkel, så ville jeg valgt denne. Jeg har brukt sykkelen til alt fra sorte løyper i hafjell bikepark til sykkeltur på grus/ lett sti med kjæresten. Med andre ord en utrolig allsidig sykkel da setet kan heves/ senkes i fart, lockout foran, og 3 step kompresjon bak. I tillegg er det bare å vri på en liten bryter, så synker gaffelen sammen 30mm, og DETTE er utrolig deilig i motbakkene, og gjør at sykkelen ikke kan sammenliknes med store stisykler uten denne funksjonen.

Les test av sykkelen her: http://www.bikeradar.com/mtb/gear/catego...rb-160-12-46642

Spec:
Ramme: Last Herb AM V1.1, 160mm, LARGE(178-195cm, vil jeg anslå). Anodisert for lav vekt og ripe beskyttelse!
Shock: Rock Shox monarch plus, Retur og 3-step kompresjon.
Gaffel: Rock Shox lyric R2CL og Dual Position AIR 160-130mm vandring, 20mm og taper styrerør.