Selger min finfine 2012-modell Winora XP3. Behovet for to biler gjorde seg gjeldende da eldstedatteren begynte på skolen, og denne sykkelen måtte dessverre vike for en 1999 Mazda Demio.
Den har blitt brukt til jobbsykling siden jeg kjøpte den ny i oktober i fjor, fram til sommerferien i år, med begrenset bruk i vinter. Jeg har 7 km t/r jobb. Totalt har den gått 58 mil. I vår fikk den ny girvaier/hylse.
Den er original, bortsett fra styret (Cannondale, bredere enn det originale), dekk (Schwalbe CX) og skjermer (Planet Bike). Sykkelen funker fint med 42mm Schwalbe Marathon piggdekk, med skjermene montert går det akkurat.
Bremsene som står på (Tektro Auriga E-Comp) er rene sorgen, og jeg har ikke giddet å gjort noe med de enn å prøve å lufte den ene med dårlig resultat. Jeg setter derfor på et sett fantastiske og lite brukte Avid Code 5 ved evt. salg, som matcher denne sykkelen mye bedre. Kjøper må da merke seg at motoren ikke vil kutte ut ved bremsing. Dette vil imidlertid ikke være noe problem da den kutter ut når man stopper å trå.
Den har en liten bulk på overrøret, samt at displayet har en sprekk. Dette ble forårsaket av en velt da den stod stille. Har du unger bør du lære dem at de ikke skal klå på denne sykkelen, den veier 22-24 kg og er ikke så gøy å få over seg …
Veil. pris på denne er ca. 25900 kr. Jeg ønsker meg 14000 for denne. Evt. 13000 hvis du ønsker Tektrobremsene i stedet for Avid Code 5. Nytt kjede vil også bli satt på før salg.
Er det flere interesserte går den til høystbydende. Drøyer ikke ut salget, så det blir evt. kort frist.
Foretrekker kjøpere som kan hente, men kan også sende sykkelen. Frakt tilkommer da kjøpsprisen. Sykkelen befinner seg i Halden.
Spørsmål som kan være til nytte for flere stilles i tråden.
Bilder kommer.
Info/specs her:
Klikk meg