Hei!
Jeg selger nå verdens beste sykkel for en rimelig penge!

Dette er uten tvil verdens beste allroundsykkel. Jeg er utforsyklist med lidenskap på landeveien, denne sykkelen kunne jeg brukt til begge deler! Den er ekstremt komfortabel nedover, enduro-style. Den funker fett som XC-sykkel. Har tilogmed vunnet noen lokale XC-ritt på denne sykkelen. Den klatrer som en gud! Med FSR-demperopphenget og FOX CTD-systemet er denne stiv som en landeveissykkel når du ønsker det. Rammen er sykt stiv og lett. Sykkelen veier i underkant av 13kg, og den kan brukes til RØFF sykling. Hjulene har tålt alt jeg har kasta etter de denne sesongen. Jeg har kun lovord å si om denne sykkelen. Eneste grunnen til at jeg bytter er at noe må finansiere neste års modell, i 26". Er du i tvil om du skal ha 26 eller 29? Ta 26", makan til morsom og lettkjørt sykkel får du ikke i 29! Og ja, jeg har prøvd 29"
Sykkelen er stort sett spekket som orginalt. Jeg har bygd om til single ring forran med Renthal 36t drev og den nye G3 kjedeføreren til MRP. Mer bænkers opplegg finnes ikke! Sammen med type-2 giret bak er dette en idiotsikker patent som ikke lager lyd, og kjedet faller aldri av! Hvis du vil kan du få med den gamle orginale patenten som gjør at du kan ha 2-speed forran. Bremsene er noe som bør nevnes, de er helt rå! XO-Trail WC er bremser lette nok til XC-bruk og mer en sterke nok for DH på WC-nivå. Mine har fungert problemfritt en hel sesong.
Når jeg sier en hel sesong høres dette kanskje mye ut, men for å være ærlig har jeg nesten ikke brukt denne sykkelen. Det har rett og slett ikke vært tid mellom alle DH-ritt og andre evenemanger. At sykkelen er brukt 15 ganger vil jeg si er maks! Den fremstår som ny! Orginalholker og orginaldekk sitter fortsatt på og er nesten ikke slitt!
Jeg har satt opp min med 50mm stem, 70 er orginalt. Dette ga meg en mer utfororientert kjøreposisjon. Sykkelen har et bredt spekter på størrelsesfronten, jeg er 178cm og det er spot-on. Har også venner på 190cm som er fornøyd med denne størrelsen.
Her har du sjangsen til å skaffe deg den ultimate stisykkelen som funker like bra i Hafjell som i slak motbakke innover Nordmarka. Ikke la deg lure av de 150mm med vandring. Det er ikke for lite for DH og det er absolutt ikke for mye for Terrengsykkelrittet.
Jeg ønsker 24 000 for sykkelen.
Kontakt:
Tlf: 48067504
niclassandersen@gmail.com
Sykkelen befinner seg i Drøbak/Oslo