Jeg vurderer å selge en svært lite brukt Scott Spark 910 (2013 modell) i str small. Grunnet mye jobb, skole og andre prioriteringer, er sykkelen kun brukt ca 10 ganger.
Selv er jeg 172cm og er veldig fornøyd med sittestillingen. Det følger med XT pedaler og specialized zee cage flaskeholder, ellers er den helt original.
For denne ønsker jeg 27.500kr.
Tlf: 991 59 607
Epost: even.augdal @ gmail.com
Specs:
Frame: SCOTT Spark 29 Carbon HMF NET
Fork: FOX 32 Float 29 Factory CTD Air, 100mm
Shock: SCOTT DT Nude2 / 3 modes Lockout-Traction-Descent
Group set: Shimano XT
Brakes: Shimano XT
Parts: Shimano XT
Wheels: Syncros XR 2.0 29''
Dette er en utrolig artig sykkel med et enestående lockoutsystem. Twin-locken styrer fordemper og bakdemper samtidig og har 3 modes. Som "åpen/decent" nyter du full vandring. Med et enkelt klikk endrer du til "traction" som stiver opp sykkelen litt og gir mindre vandring, noe som er utrolig deilig på kjappe stier eller i oppoverbakker i terrenget. Den siste modusen "Lockout" gjør sykkelen "helt stiv", slik at du får maksimalt ut av tråkkene på grus og asfalt.
Twinlock systemet og de lekende kjøreegenskapene, er grunnen til at jeg har kjøpt spark 2 år på rad. Her får du en utrolig artig og rask sykkel som aldri skuffer.
Antall turer på sykkelen kan dessverre telles på 2 hender, så her er det MYE sykkel igjen.
Vil ta bilder så fort jeg får tid (antagelig i morgen kveld)
Redigert av EvenAug; 02/10/2013 18:13.